Wat Machinery (Elektron)

MSDOS

Ouwe rot
Zomaar even wat geprobeerd.

Ik hoor graag kritiek:

Track

Laatst gewijzigd:
mooie sfeer, nu de strings, de melodie en natuurlijk de hese vrouwenstem die iets zingt in de trant van "crawling under my bed are several memories waiting to attack my paranoid mind ..." (of zo, weet je wel)

Is het raar als ik zeg dat je goed lijkt te horen dat hier Elektron gear is gebruikt?

Verders, lekker vaag. Goed bezig!

Als mede Elektron liefhebber kan ik deze wel waarderen, het is inderdaad erg Elektron herkenbaar zeg maar, maar daar is niets mis mee toch? Ik vind de sound altijd erg dynamisch en clean en daar hou ik wel van.

Als suggestie zou ik een bassline toevoegen en een thema, ik vind het nog een beetje kaal zo. Het is net of er nog iets moet komen wat niet komt. Als je wilt kan ik er wel een remix van maken. Wat ik zelf altijd doe is een jam opnemen van dit duo met nog wat andere leuke spullen waarna ik er later in logic nog wat zaken overheen/bij speel. Die twee Elektron bakken missen toch wat mogelijkheden zoals lekker akkoorden spelen en ze hebben een hele herkenbare sound. Op deze manier wordt het dan gelijk iets minder een Elektron demo zeg maar.

Ronald.

Zonder Elektron .... geen leven .... lang leven Elektron. :D

Daar komen toch verdomd veel goede zaken vandaan .... Sweden.

Ik vind de sfeer wel aardig van de track en sommige geluiden zijn erg cool,
maar ik mis een beetje kracht en diepte......

het blijft in mijn ogen een beetje vlak.......

Origineel geplaatst door Roonan
Als mede Elektron liefhebber kan ik deze wel waarderen, het is inderdaad erg Elektron herkenbaar zeg maar, maar daar is niets mis mee toch? Ik vind de sound altijd erg dynamisch en clean en daar hou ik wel van.

Als suggestie zou ik een bassline toevoegen en een thema, ik vind het nog een beetje kaal zo. Het is net of er nog iets moet komen wat niet komt. Als je wilt kan ik er wel een remix van maken. Wat ik zelf altijd doe is een jam opnemen van dit duo met nog wat andere leuke spullen waarna ik er later in logic nog wat zaken overheen/bij speel. Die twee Elektron bakken missen toch wat mogelijkheden zoals lekker akkoorden spelen en ze hebben een hele herkenbare sound. Op deze manier wordt het dan gelijk iets minder een Elektron demo zeg maar.

Ronald.

Ik hier een bassline bij gebruikt! Het is zeker nog kaal, ik zit ook wat vast met dit stuk. Het komt niet echt van de grond af!

Wel een goed idee een remix! Ik moet nog een data dump maken.

De bassline versie!

Later

Origineel geplaatst door MSDOS
Ik hier een bassline bij gebruikt! Het is zeker nog kaal, ik zit ook wat vast met dit stuk. Het komt niet echt van de grond af!

Je moet er ook niet verder aan werken, begin aan iets nieuws, deze bassline voegt niets toe, sterker nog, hij past er niet bij en maakt het alleen maar minder. Zodra je moeite moet doen om een track beter te maken gaat het meestal niet goed, maar das mijn ervaring.

Ik wil er wel even iets bijspelen en dan neem ik de eerste versie. Moet je wel even het originele tempo doorgeven.

Ronald.

ge kunt messchien indien ge zin hebt eens uw kit online zetten en uw creatie delen ?

alhoewel het niet voor mij zal zijn want heb hier nog steeds problemen met het dumpen en saven van kits... cubase sl en midex zou daar het probleem kunne liggen ;)

een kleine offtopic geval kan iemand mij meschien helpen elektronen van die machienerydrumtumtum

:eureka: fles vodka heb ik intussen verstopt hoor :biertje:

Origineel geplaatst door Roonan
Je moet er ook niet verder aan werken, begin aan iets nieuws, deze bassline voegt niets toe, sterker nog, hij past er niet bij en maakt het alleen maar minder. Zodra je moeite moet doen om een track beter te maken gaat het meestal niet goed, maar das mijn ervaring.

Ik wil er wel even iets bijspelen en dan neem ik de eerste versie. Moet je wel even het originele tempo doorgeven.

Ronald.

Op zich heb ik live in pattern mode gewerkt Dus heb ik alleen de kit en pattern voor je, gebruikte tempo is 140 BPM

Attachments

• mdprogress.mid
    4 KB · Bekeken: 57
Sowieso track 1 van MM muten

Attachments

• mmprogress.mid
    1,7 KB · Bekeken: 69
Back