geenlidmeer081224b
Gebruik standaard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door VanHeckis
knap dat je dat in 5 minuten gemaakt hebt.
laat dan nu maar eens horen wat je in 50 minuten kunt maken !
(leuk breakje trouwens op 0.37 en de allerllaatste klap die net ff voor de maat komt. die ritmes heb je wel onder controle)
Origineel geplaatst door Rubenes
En wat bedoel je met dat ik de ritmes onder controle heb? Dat het ritme goed is?
P.S.: Vraag nooit wanneer mijn volgende nummer komt: dat is net of de vorige allemaal niet goed waren!
Origineel geplaatst door VanHeckis
met "onder controle hebben" bedoel ik dat je dat 'beheerst'. dat je gevoel voor ritme hebt. is dus een compliment.
Ok. zoals je wil. zal 't nooit meer vragen, was alleen benieuwd waar je in 50 minuten toe in staat zou zijn als je dit in 5 minuten weet te produceren (was dus eigenlijk ook een compliment)
Ik zit ook de hele tijd op school en zo op de tafel te trommelen als ik me verveel. En dat tweede is omdat ik dus vroeg aan mijn ouders wat ze ervan vonden. Het eerste wat ze zeiden was: Wanneer komt de volgende? We wachten nog steeds op je wereldhit!Origineel geplaatst door fuse
Test geslaagd.
Ga nu maar een hele berg hardware kopen.![]()

Origineel geplaatst door Unic
klinkt niet vals.
ik hoor een baslijn
een ritme
een arpeggio achtig ding.
heel even iets anders nog.
en dat was het...
dus met je volgende nummer proberen wat meer tijd in te steken en meer kanalen te gebruiken zeg maar, zou ik doen dan.
Kan ik er ook wat meer over vertellen![]()
succes!![]()
Origineel geplaatst door Rubenes
Dank u voor de complimenten.Ik zit ook de hele tijd op school en zo op de tafel te trommelen als ik me verveel. En dat tweede is omdat ik dus vroeg aan mijn ouders wat ze ervan vonden. Het eerste wat ze zeiden was: Wanneer komt de volgende? We wachten nog steeds op je wereldhit!
BTW, ik wacht wel tot ik Ableton Live 4 kan betalen voordat ik een 50-minuten productie maak. En je mag wel vragen wanneer de volgende komt, maar ik ben ook geen muziekfabriek.
Welke test? Maar ik ga zeker een hoop hardware kopen!
We moeten maar twee djs worden jij en ik.mijn complimenten
Origineel geplaatst door evilfaces
We moeten maar twee djs worden jij en ik.mijn complimenten
![]()
Antonio
Origineel geplaatst door Unic
heel even iets anders nog.
wel grappig als ik zit te spelen op een synthesizer terwijl jij zit platen te draaien met achtergrondmuziek.
, ik vind het altijd jammer dat mensen hun eerste demo'tje meteen posten, dan vraag je om bakken vol negatief comentaar.Origineel geplaatst door Talsma
Ga dat maar eens doen ja, misschien steek je daar nog wat van op..., ik vind het altijd jammer dat mensen hun eerste demo'tje meteen posten, dan vraag je om bakken vol negatief comentaar.
Oefen een paar weken, maanden, jaren... maak eens iets af..
Is hij dan niet af?
Origineel geplaatst door Talsma
Vreemd dat jij niet gewonnen hebt met "beste SF track 2004"..
Maar even ter zake: Wat vind je hier zelf van dan?, als je voor de eerste keer software gaat gebruiken en je hebt dit aan het eind van de dag gemaakt is dat leuk voor JOU, maar ik begrijp niet dat je dit durft te posten hier...
Maar tis mijn mening gelukkig, misschien dat het in Luxenburg meer aanslaat..
Origineel geplaatst door evilfaces
Snezlle trance actie kan er wel bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Origineel geplaatst door hermax
Hij bied je een contract aan en wil snel de transactie afronden...![]()
Ik vind... dat het niet af is. Ik ga het nog een keer proberen.