Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Exzit
Het zal wel meevallen, maar als je zo even snel door deze thread bladert komt het nogal raar over.
Origineel geplaatst door bikkel
Ben je dan nog op zoeks naar iemand die iets groots & kloppends in je nauwe Exzit steekt?
Zo maakte ik ook ooit een grapje over zangeressen die altijd ziek zwanger en ongesteld waren tegen iemand die er over klaagde op de chat. Dat bleek ook een vrouw te zijn. Mja goed die pakte het nog goed op geloof ik......

ff relaxt. deze draad ging over een gozer in een moog tshirt, niet direct over "hoe kwets ik mijn eventueel homosexuele medeforummer" ....
Origineel geplaatst door Exzit
En je punt is? (naast ontzettende botheid wat uit je voorbeeld blijkt)![]()
Nou datteuh botte humor een soort van euhh protocol is eigenlijk en dat dat door internet niet altijd zeg maar goed gaat.

Origineel geplaatst door gnudde
ff relaxt. deze draad ging over een gozer in een moog tshirt, niet direct over "hoe kwets ik mijn eventueel homosexuele medeforummer" ....
trouwens, ik ken genoeg homo's die tegen een stootje kunnen![]()
of zeg ik nou iets verkeerd?

)... 'tis dat ik haast had en mijn trein moest halen, anders had ik 'm ff aangesproken en wisten we nu vast meer