Gezocht gozer met Moog T-shirt op Tilburg kermis.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Wie weet

Re: Wie weet

Origineel geplaatst door Exzit
Het zal wel meevallen, maar als je zo even snel door deze thread bladert komt het nogal raar over.

Ben je dan nog op zoeks naar iemand die iets groots & kloppends in je nauwe Exzit steekt?

Re: Re: Wie weet

Re: Re: Wie weet

Origineel geplaatst door bikkel
Ben je dan nog op zoeks naar iemand die iets groots & kloppends in je nauwe Exzit steekt?

Dit soort opmerkingen bedoel ik nou.... zucht..
Ik heb al weer spijt dat ik commentaar gaf.

Zo maakte ik ook ooit een grapje over zangeressen die altijd ziek zwanger en ongesteld waren tegen iemand die er over klaagde op de chat. Dat bleek ook een vrouw te zijn. Mja goed die pakte het nog goed op geloof ik......

Zo maakte ik ook ooit een grapje over zangeressen die altijd ziek zwanger en ongesteld waren tegen iemand die er over klaagde op de chat. Dat bleek ook een vrouw te zijn. Mja goed die pakte het nog goed op geloof ik......

En je punt is? (naast ontzettende botheid wat uit je voorbeeld blijkt);)

:luv: ff relaxt. deze draad ging over een gozer in een moog tshirt, niet direct over "hoe kwets ik mijn eventueel homosexuele medeforummer" ....

trouwens, ik ken genoeg homo's die tegen een stootje kunnen :D

of zeg ik nou iets verkeerd?

Origineel geplaatst door Exzit
En je punt is? (naast ontzettende botheid wat uit je voorbeeld blijkt);)

Nou datteuh botte humor een soort van euhh protocol is eigenlijk en dat dat door internet niet altijd zeg maar goed gaat.

Nou datteuh botte humor een soort van euhh protocol is eigenlijk en dat dat door internet niet altijd zeg maar goed gaat.

Dus met andere woorden als je iets intikt op indeternet dat je heel goed moet uitkijken met wat je intikt en dus niet alles letterlijk zo kan neerzetten, want je mist de werkelijke interactie tussen mensen.
Valt me mee dat je dat in de gaten hebt. :halleluja

Origineel geplaatst door gnudde
:luv: ff relaxt. deze draad ging over een gozer in een moog tshirt, niet direct over "hoe kwets ik mijn eventueel homosexuele medeforummer" ....

trouwens, ik ken genoeg homo's die tegen een stootje kunnen :D

of zeg ik nou iets verkeerd?

Inderdaad dat was mijn punt.
Men dient wel rekening te houden met anderen.

Ieder persoon is verschillend er zijn hier ongetwijfelt homosexuele forum leden die tegen een stootje kunnen maar er zullen er misschien ook ziin die dit soort semi leuke macho uitspraken ook al worden er twintig keer van die smileys gebruikt een stuk minder zullen vinden.

Hoe zou er bijvoorbeeld gereageerd worden op de volgende uitspaken?

Ik doe m'n hoofdoek maar niet om naar de meeting ;)
Ik ben 100% Blank :halleluja
Maar eh, geen allochtoon?:D

Maar de soep is niet zo heet als ie door mij opgedient werd hoor, dit liep onbedoeld een beetje uit de hand heb al spijt dat ik ooit gereageerd heb. :luv:

Last edited by a moderator:
Ik ben blij dat je gereageerd hebt. Als je je geremd voelt om iets te zeggen, dan blijft het klagen en besluit je om vroeg of laat weg te blijven en dat is niet de bedoeling.

Maar nog steeds blijft mijn vraag onbeantwoord. Wie kent er iemand met een zwart TR-909 shirt en weet dat die gozerd naar Roze Maandag geweest is...

ps als je niet hier durft te posten om wat voor reden dan ook dan PB me maar! :)

Johnny, ik denk dat ik 'm vandaag gespot heb... een kerel in een zwart shirt met Moog logo op Utrecht Centraal, rond 10 over half 7 's avonds ofzo, geloof op spoor 11 of 12 ofzo (kan ook 13 geweest zijn :D )... 'tis dat ik haast had en mijn trein moest halen, anders had ik 'm ff aangesproken en wisten we nu vast meer :D

Doet mij denken aan die keer dat ik, jaar of 6 geleden, een jongen aansprak in de Energiehall, tijdens één van de hardcore-markten met een stoer zwart/wit TR909 shirt. Door de fijne herrie kon ik niet precies verstaan waar hij dat shirt vandaan had ........

Doet me denken aan mijn vakantie met wat vrienden (o.a craZ)
Op een bepaald moment zag ik een gast met een grijze trui (35 graden, maar toch) met in het zwarte in het Roland lettertype "Controlled nogiets" en in een kleiner orange lettertype wat tekst. Precies de 909 kleuren. Een hele mooie trui die ik ook best zou dragen ook al is het 35 graden buiten!

mensen neem nou niet alles zo serieus
het is hier niet de plek om over homosexualiteit te praten

hierbij sluit ik deze thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back