Revelation at dunghill uppermost

chrizz

.

Rechtermuisknop - opslaan als

Laatst gewijzigd:
Klinkt goed! :okdan:
Er zit erg veel sfeer in deze track! Erg geschikt als achtergrondmuziek voor vanalles en nog wat...een documentaire bijvoorbeeld. Niet negatief bedoeld of zo, die muziek moet er ook zijn. En ik neem aan dat deze track niet bedoeld is als een swingende dansplaat! Technisch heb ik ook niks aan te merken, maar dan moet ik er wel bij zeggen dat ik m nog niet over m'n monitors gehoord heb.
Nice work chrizz, en niet te vergeten 6 trak! :biertje:

wat een dijk van een track weer, die gaat weer straight to the iTunes playlist!!

mooie sounds, sfeer en productie, ik hoop dat er ooit een album komt met Fosfor tracks!

ik bedoel natuurlijk Electroshock tracks.

goede track met mooie sequence loopsen en muziekaal:dj:

Heerlijk.......

Zit wel wer lekker in elkaar.......

Fosfor in my cabinet was ook al zo lekker.......

Die elektroshocktherapie werkt goed op dat spaarvarkentje.......

Erg lekker nummer dit, verveelt geen moment :okdan:

Ik heb nu al 33 minuten lang dit nummer geluisterd, beslist geen tijdverspilling :halleluja

Weer zo'n heerlijke ESPB track. Mooie filmische sfeer die het oproept. Zou zo onder documentaire of film passen. Maar gewoon in de auto is ie ook lekker. Prop hier een album mee vol en jullie breken door!!!!! Zoiets unieks.
Jullie zijn de ontdekking van de jaren 2000, mits jullie het nivieau op dit peil kunnen houden, maar daar twijfel ik niet aan.
Trouwens met 10 minuten tracks, heb je al aan 7 nummers voldoende om een album vol te krijgen.

Greetz Erik

De eerste minuten zijn echt subliem! echt heel erg goed.

de 3 "verkeerd verbonden" is een leuke vondst trouwens.

op een gegeven moment komt bij mij helaas dan wel de sleur d'rin omdat het me gewoon te lang duurt. maar misschien hoort dat nou eenmaal bij dit genre of zo. dat zou kunnen.

maar wel knap neergezet allemaal!

wow, ik sla hier even stijl achterover hoor.
Wat een technische beheersing (om nog maar te zwijgen over het creatieve gedeelte) moet je hebben om zoiets als dit in elkaar te draaien.

impressive......most impressive

ik weet dat ik in deze thread alleen sta, maar ik hoor 'het' er niet echt in. Wel kunstig gemaakt, maar vooral de distortion kicks ertussendoor vind ik persoonlijk erg irritant. Voor documentaires inderdaad erg geschikt (alleen dan zonder die kick). Een gejaagd stukje over NY city, of een zembla uitzending over de oorlog in Irak ofzo (geen cynisme), dat soort sfeer roept het op - da's dan wel verdienstelijk. Just not my cup of tea.

Origineel geplaatst door RedTitan
ik weet dat ik in deze thread alleen sta, maar ik hoor 'het' er niet echt in.

hey iedereen zn eigen mening toch :okdan: het is idd meer een "eigen" track wat meer voor documentaires geschikt zoals je zegt :)

Zeker weer erg lekker ja! Ik vind dat wel prettig, niet zo'n schreeuwerige track die je aan je opdringt. Van de andere kant is er genoeg om naar te luisteren; het is geen ambient of zo (hoewel dat stuk na 9:35 voor mij niet hoeft). Misschien een beetje druk qua sound (het klinkt wel érg vol allemaal), maar voor de rest weer een kanshebber voor de 'best track'-contest van 2005 (als jullie je tegen die tijd nog verlagen tot dat soort wedstrijdjes :D ).

Trouwens: zeven nummers voor een album? 70 minuten is veel te lang voor een album; de grens ligt rond de 55. ;)

Was er eigenlijk nog een gedachte achter de titel?

'dunghill'

1: a foul or degraded condition
2: a heap of dung or refuse

Origineel geplaatst door 6 trak
op welk(e) punt(en) in de trak hoor jij die? :confused: zijn je speakers/monitoren wel tip-top in orde dan?

of heb je dit over pc boxjes beloisterd?

@2:56 tot +/- 5:25 Ik heb ze inderdaad over mijn pc boxjes geluisterd. Maar dat is de THX 5.1 set van Creative, dus het moet wel heel gek gaan dat het daar aan ligt. Misschien met mijn oren
:engel: :D

Kan ook een sinus-pulse zijn oid, maar als ik het zo hoor, klinkt het ongeveer als een kick. Vandaar.

Back