Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rNb/hiphop/urban drums komen echt niet uit een mpc of asr!
Origineel geplaatst door Nouveau
rNb/hiphop/urban drums komen echt niet uit een mpc of asr! T zijn standaard geluiden uit de triniton
Ja *zucht*. Zoals al eerder vermeld op pagina's 1 t/m 4.Origineel geplaatst door Stanza
wordt er met de korg triton ook r&b gemaakt?
want ik zag in die lijst alleen maar omega 8. want ik heb er volgens mij toch niks aan als die ook voor techno is enz..
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Een goede producer/engineer zijn dus.
Origineel geplaatst door sander
Dat dikke geluid is me eigelijk nooit zo opgevallen.

Als je tmf of mtv aanzet komt deze muziek stroming gewoon voorbij. Dan kan je het niet meer ontkennen.![]()
Als je tmf of mtv aanzet komt deze muziek stroming gewoon voorbij. Dan kan je het niet meer ontkennen.![]()

Origineel geplaatst door trigg
[B
Echter zijn deze zenders wel goed te pruimen met het geluid uit!
Zet dus gewoon een relaxed plaatje op en kijk zo nu en dan naar de half blote dames die op je beeld voorbij zwieren, zolang er niet té veel stoere negers langskomen is dit ideaal "behang"[/B]
Origineel geplaatst door elektrovolt
en dat houdt dus ook in dat je niet zomaar een bak met presets gebruikt, maar de geluiden zelf maakt !
Origineel geplaatst door sander
Ik vindt al die blote clips maar dom. Hou je kleren lekker aan. Motten hier kinderen van 12 de hele dag naar kijken.
En dan die nederlandse wannabees die ook grote auto's, maat XXXXXXXL kleding en blote dames moeten overnemen van de USA. Wat een bullshit. Maak gewoon een gaaf nummer met een normale clip.
)Origineel geplaatst door Stanza
aan falafelbiels:
Ik ben intussen van gedachten veranderd n vroeg me af of dit iets is.
(ik vraag alleen of het iets is)
ik dacht aan 3 'algemene' modules..
1. mo phatt
2. motif rack (of korg triton, weet dat nog niet)
3. planet phatt (als soundmodule of expansion rom, nog nit zeker)
en dan voor bijvoorbeeld bassen 1 module, piano 1 module, ect..
Dan heb ik ruime/brede keuze toch?
Stanza