Gisterenmiddag ben ik met een nieuwe melodie begonnen. Meteen maar een nummer rond gebouwd. Ik moet nog serieus afwerken, maar het begint vaste vorm aan te nemen.
De tekst gaat als volgt: I want to be with you tonight | I want to watch you in the moonlight | be with you tonight | just hold you one more time. Ik zal nooit de nobelprijs literatuur krijgen voor mijn lyrics, maar daar is het mij ook niet om te doen. Wellicht zal ik het nummer omvormen naar strofe-refrein als ik wat meer inspiratie heb.
Graag wat commentaar alsjeblieft.
apollo - hold you
De tekst gaat als volgt: I want to be with you tonight | I want to watch you in the moonlight | be with you tonight | just hold you one more time. Ik zal nooit de nobelprijs literatuur krijgen voor mijn lyrics, maar daar is het mij ook niet om te doen. Wellicht zal ik het nummer omvormen naar strofe-refrein als ik wat meer inspiratie heb.
Graag wat commentaar alsjeblieft.

apollo - hold you
Laatst gewijzigd:

).
) die langzaam afneemt tot het normale niveau (er zit toch normaal ook phaser/flanger of zoiets op?) om dan drums en bas toe te voegen. Ik vind de drums erg strak en droog trouwens; maakt het nogal suf. En nou ik toch bezig ben... Je hebt nu vocoder - solo - vocoder. Misschien zou je de solo wat in kunnen korten, dan de tweede vocoder zonder begeleiding of alleen strings, dan een stuk nieuwe solo zonder begeleiding of alleen strings, die opbouwt en dan iets 'uitbundiger' wordt (ik kan even geen toepasselijker woord bedenken): in één keer drums+bas erbij, plus tweede stem (parallel of er tegenin) en een lichte arpeggiator. Dan na 16 maten de vocoder er overheen en uitfaden. Dan krijg je dus vocoder - solo (korter) - vocoder (a capella of met strings) - solo (a capella of met strings) - solo + tweede stem + arpeggiator(tje) (dit hoeft niet druk te klinken!) - alles + vocoder (nog steeds niet druk!) - fade-out.