Tom muziek (graag terug schrijven)

evilfaces

Ingeburgerd
Deze tom drums heb ik met een filter verbonden (uiteraard dit liedje heb ik gemaakt)8)

Attachments

• tom.mp3
    763,5 KB · Bekeken: 68
Laatst gewijzigd:
Kun jij wel meer dan 1 instrument tegelijkertijd spelen? En het is nogal repetief.

Dat er maar 1 instrument gebruikt wordt, namelijk de toms (ik reken de drums als een instrumĂȘnt)

Re: Tom muziek (graag terug schrijven)

Origineel geplaatst door evilfaces
Deze tom drums heb ik met een filter verbonden (uiteraard dit liedje heb ik gemaakt)8)

ik wil nu niet elitair doen ofzo he, maar misschien moet je eens goed naar je eigen muziek luisteren voor je het hier neerzet voor de andere mensen. wat valt hier nu te horen?
een filter over een drumloopje.... waarover moeten we precies commentaar geven?
ik heb al beter dingen uit fruity loops gehoord. hoe lang maak je al muziek? ik vermoed
hooguit een paar weken. ik zou eerst een jaartje of 2-3 ervaring opdoen (als je het zolang vor houd tenminste) alvorens hier wat neer te zetten.

EDIT ik heb niets tegen beginners, ik ben zelf ook nog een beginner EDIT

Als je nou hetzelfde filtertje over een fijn zaagtand geluid haalt en hier een snoieharde basedrum onderplakt ben jij de man 8o)

Ik vind het ritme wel lekker van de TOM. Wellicht zou het het een hit worden in een indianen-reservaat in de USA, maar hier in NL zou ik er toch nog iets mee doen: beat eronder, snare, lead supers(q)aw :D , iets meer hihat, baslijntje...
Kortom: maar er muziek van!

Re: Re: Tom muziek (graag terug schrijven)

Re: Re: Tom muziek (graag terug schrijven)

Origineel geplaatst door isnieZot
ik wil nu niet elitair doen ofzo he, maar misschien moet je eens goed naar je eigen muziek luisteren voor je het hier neerzet voor de andere mensen. wat valt hier nu te horen?
een filter over een drumloopje.... waarover moeten we precies commentaar geven?
ik heb al beter dingen uit fruity loops gehoord. hoe lang maak je al muziek? ik vermoed
hooguit een paar weken. ik zou eerst een jaartje of 2-3 ervaring opdoen (als je het zolang vor houd tenminste) alvorens hier wat neer te zetten.

EDIT ik heb niets tegen beginners, ik ben zelf ook nog een beginner EDIT

Goh, wat een naar mannetje lijk jij te zijn. Had je nog geen koffie gehad? Laat iemand lekker zijn dingetjes posten.

Vet he!? Filteren :D

Ik weet nog goed toen ik voor het eerst een filter plugin tot mijn beschikking had, na jaren oldskool tracken :).

Re: Re: Re: Tom muziek (graag terug schrijven)

Re: Re: Re: Tom muziek (graag terug schrijven)

Origineel geplaatst door Mad Dan
Goh, wat een naar mannetje lijk jij te zijn. Had je nog geen koffie gehad? Laat iemand lekker zijn dingetjes posten.

Zo kwaad was het toch ook niet bedoeld?
Je moet er wel rekening mee houden dat evilfaces hier de laatste dagen werkelijk elk 'interessant' ideetje gelijk op het forum zet. Afgelopen zaterdag kwam ie met de ene na de andere mp3 van welgeteld 1 seconde!
Beginners enthousiasme is niet slecht, maar je moet nu ook niet gaan overdrijven.

Even zijn profiel bekeken.

Deze meneer is 12 jaar en wordt in juni 13

Kijk dan wordt het een ander verhaal "vooral doorgaan jongen" Alleen zou ik alle korte fragmenten die geen nummer zijn gewoon in 1 thread posten. Dus The Evilface Snippet Thread. Weet iedereen direkt waar die aan toe is.

Groet Erik

Hay

jaha, ik constateer een enthouisiaste muziekkant
en de tracks worden steeds beter , het verschil met die van zaterdag is al heel wat

veel speelpezier evilfaces(leuke naam voor mijn bf1942 spel ,ik denk dat ik die een tijdje neem):D

greetz turtel:mexico:

Origineel geplaatst door Catalunya

Kijk dan wordt het een ander verhaal "vooral doorgaan jongen" Alleen zou ik alle korte fragmenten die geen nummer zijn gewoon in 1 thread posten. Dus The Evilface Snippet Thread. Weet iedereen direkt waar die aan toe is.

Groet Erik

Ik had nog niet eens mijn piemeltje ontdekt op die leeftijd, laat staan een synth of software (hmm, begin jaren 70?)
Gewoon aanmoedigen, je weet nooit waar Mozart straks de mosterd haalt:)

Groet Erik

Ik heb het idee dat hij vroeger betere muziek maakte... maar ik ben ook maar 11.

Origineel geplaatst door Rubenes
Ik heb het idee dat hij vroeger betere muziek maakte... maar ik ben ook maar 11.

11 jaar en boven je Avatar staat "Heb vintageobsessie"
Dan is alles vintage voor jou.
:D

Laatst gewijzigd:

Groet Erik

Het leuke aan 12/13 jaar zijn is, is dat je zo damn gedreven en gemotiveerd bent om te prutsen met vanalles... Als je ouder wordt, wordt je steeds luier op dat vlak vind ik en geraak je soms al eens teveel vastgeroest in gewoontes en werkmethodes.

Had ik maar Fruityloops, Cubase en VST plugins toen ik 12 was... Alles dat ik had toen was een crappy Casio keyboardje en een ZX spectrum.

Die Casio heb ik wel betokkeld tot de toetsen eraf vielen. :D

@evilfaces : Experimenteer verder, zeker niet opgeven... je kan nooit vroeg genoeg beginnen ;)

Back