Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dit is op fruityloops gemaakt hihi
Origineel geplaatst door evilfaces
Deze tom drums heb ik met een filter verbonden (uiteraard dit liedje heb ik gemaakt)![]()

, iets meer hihat, baslijntje... Origineel geplaatst door isnieZot
ik wil nu niet elitair doen ofzo he, maar misschien moet je eens goed naar je eigen muziek luisteren voor je het hier neerzet voor de andere mensen. wat valt hier nu te horen?
een filter over een drumloopje.... waarover moeten we precies commentaar geven?
ik heb al beter dingen uit fruity loops gehoord. hoe lang maak je al muziek? ik vermoed
hooguit een paar weken. ik zou eerst een jaartje of 2-3 ervaring opdoen (als je het zolang vor houd tenminste) alvorens hier wat neer te zetten.
EDIT ik heb niets tegen beginners, ik ben zelf ook nog een beginner EDIT

.Origineel geplaatst door Mad Dan
Goh, wat een naar mannetje lijk jij te zijn. Had je nog geen koffie gehad? Laat iemand lekker zijn dingetjes posten.

Origineel geplaatst door Catalunya
Even zijn profiel bekeken.
Deze meneer is 12 jaar en wordt in juni 13
Kijk dan wordt het een ander verhaal "vooral doorgaan jongen" Alleen zou ik alle korte fragmenten die geen nummer zijn gewoon in 1 thread posten. Dus The Evilface Snippet Thread. Weet iedereen direkt waar die aan toe is.
Groet Erik

Kijk dan wordt het een ander verhaal "vooral doorgaan jongen" Alleen zou ik alle korte fragmenten die geen nummer zijn gewoon in 1 thread posten. Dus The Evilface Snippet Thread. Weet iedereen direkt waar die aan toe is.
Groet Erik
Origineel geplaatst door Rubenes
Ik heb het idee dat hij vroeger betere muziek maakte... maar ik ben ook maar 11.

Groet Erik