geenlidmeer081224b
Gebruik standaard
Origineel geplaatst door Catalunya
11 jaar en boven je Avatar staat "Heb vintageobsessie"
Dan is alles vintage voor jou.
![]()
Dat is waar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Catalunya
11 jaar en boven je Avatar staat "Heb vintageobsessie"
Dan is alles vintage voor jou.
![]()
zelf toen ik 15 was mocht ik nog geen Soundblaster kopen van me ouders...

Origineel geplaatst door isnieZot
ik wil nu niet elitair doen ofzo he, maar misschien moet je eens goed naar je eigen muziek luisteren voor je het hier neerzet voor de andere mensen. wat valt hier nu te horen?
een filter over een drumloopje.... waarover moeten we precies commentaar geven?
ik heb al beter dingen uit fruity loops gehoord. hoe lang maak je al muziek? ik vermoed
hooguit een paar weken. ik zou eerst een jaartje of 2-3 ervaring opdoen (als je het zolang vor houd tenminste) alvorens hier wat neer te zetten.
EDIT ik heb niets tegen beginners, ik ben zelf ook nog een beginner EDIT
heb fl al 3jaar!!!Origineel geplaatst door evilfaces
Ik ben geen beginner!!!!heb fl al 3jaar!!!
Ik ben geen beginner!!!! heb fl al 3jaar!!!

Origineel geplaatst door Talsma
Ga nou niet doen alsof je nou alles uit Fruityloops hebt gehaald met dit stukje. Misschien word het tijd om een nieuw mp3'tje te posten en te laten zien dat je nog meer kan met fruity.... voor zover dat mogelijk is natuurlijk..![]()
): waarom post je dit? Wil je er commentaar op? (maar waarop dan?) Wil je laten horen dat dit kan? (ik vrees dat je dan een open deur in trapt, maar goed) Wil je laten horen dat jíj dit kunt? (ga zo door! Steeds verder uitbouwen die snippets!) Leg even uit!Origineel geplaatst door Yawgmoth
Deze meneer Mol komt hier gewoon om te zieken, 80% van zijn posts staan in de parkeergarage. Zolang we erop reageren zal hij lekker doorgaan. Negeren dus maar.
Origineel geplaatst door Unic
dit is dus een HOAX?
Deze meneer Mol komt hier gewoon om te zieken

maar stel nou dat het echt een joch van 12 is, wat dan?