Tom muziek (graag terug schrijven)

Origineel geplaatst door Catalunya
11 jaar en boven je Avatar staat "Heb vintageobsessie"
Dan is alles vintage voor jou.
:D

Dat is waar...

zelf toen ik 15 was mocht ik nog geen Soundblaster kopen van me ouders.... (stiekem wel gedaan, in in hun PC gestoken...... maar kreeg geen geluid uit die MIDI-Programmaatjes..., wel uit de spellekes....)
Mijn eerste synth kwam toen ik het ouderlijke huis verlaten had ( 17)...

Re: Re: Tom muziek (graag terug schrijven)

Re: Re: Tom muziek (graag terug schrijven)

Origineel geplaatst door isnieZot
ik wil nu niet elitair doen ofzo he, maar misschien moet je eens goed naar je eigen muziek luisteren voor je het hier neerzet voor de andere mensen. wat valt hier nu te horen?
een filter over een drumloopje.... waarover moeten we precies commentaar geven?
ik heb al beter dingen uit fruity loops gehoord. hoe lang maak je al muziek? ik vermoed
hooguit een paar weken. ik zou eerst een jaartje of 2-3 ervaring opdoen (als je het zolang vor houd tenminste) alvorens hier wat neer te zetten.

EDIT ik heb niets tegen beginners, ik ben zelf ook nog een beginner EDIT

Ik ben geen beginner!!!!:( heb fl al 3jaar!!!

Re: Re: Re: Tom muziek (graag terug schrijven)

Re: Re: Re: Tom muziek (graag terug schrijven)

Origineel geplaatst door evilfaces
Ik ben geen beginner!!!!:( heb fl al 3jaar!!!

Ik maak al meer dan 15jaar muziek, en ik ben nog steeds beginner!

Je hebt het 3 jaar.
maar werk je er ook al 3 jaar intensief mee?

zo ja dan valt deze track me zwaar tegen.
anders: Ga zo door!

Ik ben geen beginner!!!! heb fl al 3jaar!!!

Ga nou niet doen alsof je nou alles uit Fruityloops hebt gehaald met dit stukje. Misschien word het tijd om een nieuw mp3'tje te posten en te laten zien dat je nog meer kan met fruity.... voor zover dat mogelijk is natuurlijk..}:|

Origineel geplaatst door Talsma
Ga nou niet doen alsof je nou alles uit Fruityloops hebt gehaald met dit stukje. Misschien word het tijd om een nieuw mp3'tje te posten en te laten zien dat je nog meer kan met fruity.... voor zover dat mogelijk is natuurlijk..}:|

inderdaad kerel.

probeer eens een melodie erbij te maken...
want als je steeds mp3'tjes maakt met enkel een ritme dat schiet natuurlijk niet op.

DAT KAN JE BEST!!:okdan:
greoten Arnaud

Nou wil ik het ook horen!

...

...

...

Een tomriff met filtermod en een hihatje erbij. Nou ja, uh, schitterend... :confused:

Wat ik me nou afvraag, en waarmee je heel de discussie in deze thread voor had kunnen zijn (moet dat nou, al die nostalgie... :dubbel: ): waarom post je dit? Wil je er commentaar op? (maar waarop dan?) Wil je laten horen dat dit kan? (ik vrees dat je dan een open deur in trapt, maar goed) Wil je laten horen dat jíj dit kunt? (ga zo door! Steeds verder uitbouwen die snippets!) Leg even uit!

Deze meneer Mol komt hier gewoon om te zieken, 80% van zijn posts staan in de parkeergarage. Zolang we erop reageren zal hij lekker doorgaan. Negeren dus maar.

Origineel geplaatst door Unic
dit is dus een HOAX?

Zal het in geen geval een poging tot serieuse informatie uitwisseling over synths noemen, en denk dat de persoon in kwestie zich een breuk lacht over het feit dat er toch mensen de moeite nemen om op hem/haar te reageren.

Vet hoor! Ik voel een ban aankomen... 8~

danger-keep-out-sign.gif

Als dit een hoax is vind ik het toch erg zielig van deze persoon om op deze manier aandacht te trekken. Lijkt me toch echt cool om in je eentje thuis deze posts te typen en er een kick van te krijgen. Ik denk dat iedereen ook hartstikke lacht om jou humor... niet dus.... ach als je maar in je eentje lacht...alleen zijn is toch leuk he? ik heb het volgende aan deze persoon te melden: get a life.

maar stel nou dat het echt een joch van 12 is, wat dan?
Krijgt ie dan ook te horen: get a life?
Tsja...

Ik vond die plotselinge boom (op zn Engel hè?) van kinderen met hoogbegaafdheid i.c.m. gedragsstoornissen hierop het forum ook al enigszins opmerkelijk.:geslaagd:

Back