[Korg] Triton Le

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Fiction

Nieuwkomer
yooo,
ik kom net van KeyMusic in Sint-Niklaas.
Waar ze me het spelen in een rockband eerder een synthezizer in zijn geheel aanbevolen ipv een module :)
Zodat je niet telkens je midi kabels hoeft uit te trekken om de p-80 sounds terug te horen.. :eureka:

Ze raadden mij de Triton Lite aan.
Wat vinden jullie van de Triton?

Ik zou hem vooral kopen voor de ingebouwde sequenzer, met een geheugen van 200.000. Maar wat moet ik me voorstellen bij 200.000 noten is dat veel of weinig? Genoeg voor de achtergrondsouns van een optreden van neem nu 10 songs?

Zou hij geschikt zijn om vooraf (met de sequenzer) alle achtergrondgeluiden (strings, orgel, basslijnen, special souds), beats, baslijnen, .. in te spelen? Gebruikmakend van de 16 sporen?

Of zou ik beter verder sparen voor de Fantom of de niet LE versie van de Triton?

:biertje:

de gewone (niet-Le) versie van de triton heeft als extra dat er een sampler extra aan boord is, en een groter display.
de sampler kan je later nog inbouwen natuurlijk.
Sequencers zijn gelijk en 200.000 noten is zeker wel genoeg voor een paar behoorlijk complexe arrangementen (correct me if I'm wrong).

Fantom? Hmm ik ben geen Roland fan, maar in ieder geval heeft de fantom digitale uitgangen, mocht je die gebruiken.
de Triton Le niet

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back