[track] Pi - RocketLoop (afgemaakt)

PIE

Stamgast
Ja, je leest het goed... ik heb een track afgemaakt :D

Ik had hem hier al eerder gepost toen ie nog niet af was...

Pi - RocketLoop

PIE 8)

Isse mooie muziekje. :)
Alleen maar lof eigenlijk.

Snare is wat aan de scherpe kant, maar da's ook smaak gevoelig.

Goed werk hoor!!!
:halleluja :okdan: :dj: :walker: :okdan: :maffia:

Aleen 1 ding: luister nu over laptopspeakertjes en zelfs nu hoor ik een essentieel ding!

De compositie is echt vet maar je zou het over moeten doen met wat analoge gear voor de bass en die andere sounds die nu wel vet zijn en bijna analoog klinken maar net niet analoog zijn! tis meer een gevoels kwestie dan een gehoors kwestie denk ik.

Maar zelfs met de vsti's is deze track heerlijk geworden!

Gr,

Chris

Sorry hoor, maar ik vind het zulke onzin dat je perse analoge gear moet gebruiken.

Dat bedoel ik niet fuse....het is mijn smaak...vin de track zoals hij nu is ook al heel vet en af!

De zin: je zou het over moeten doen... moet niet te letterlijk genomen worden....;) Daar had misschien beter kunnen staan: je zou het nog eens kunnen doen met....

Trouwens vette plugs PIE ga ik eens ff lekker uitdiepen thx man!

Tnx!

Ach ja... ik ben nu eenmaal een plugin-man.
Van mij hoeft het inderdaad niet allemaal analoog te zijn.

Origineel geplaatst door PIE
Tnx!

Ach ja... ik ben nu eenmaal een plugin-man.
Van mij hoeft het inderdaad niet allemaal analoog te zijn.

hay het is een lekker trackie,maar wat jij zegt over dat analoog is wel jammer
dat maakt het net iets lekkerder

is dat luiigheid om die plugins te gebruiken ? ik ben wel erg lui

maar een leuk muziekie is dit zeker.

greetz turtel

Aahhh yeaaa
Pie:D
bootsy.gif

^ deze slaat meer op je vorige "onafgemaakte"

En ook,ik wil niet zeiken,maar analoog,en je haalt er nog meer uit.
Maar dat is aan u.

En die andere van vorige week,maak je die nog af?
(persoonlijk vond ik die wat lekkerderderder.)
Voor de rest :okdan:

@trash
haha, die foto's is cool 8)

@turtel
is dat luiigheid om die plugins te gebruiken ? ik ben wel erg lui

:confused:
hhmmm. ik ben wel lui, maar dat is zeker niet de reden.
Ik heb tot een jaar of 4 geleden best was synths gehad, waaronder een MS-20, Juno 106,TR606, en een Crumar Bit-One.
De manier van werken met plugins is veel fijner en sneller, geen gedoe met dingen aan elkaar syncen en zo... en met plugins heb je gewoon meer mogelijkheden.
Ik was dan ook al snel te lang bezig met de apparaten ipv muziek maken.
Het verschil in klank vinnik te klein om met al die meuk te blijven werken.
Als je kijkt naar de stijgende kwaliteit van plugins vinnik het steeds minder interessant om hardware te kopen.
Voor plugins als Kontakt, Absynth, Vokator, Spektral Delay (ok... ik kan nog wel ff doorgaan) moet ik nog zien of er iets vergelijkbaars is in de hardware wereld.
Maar ja, ieder z'n ding.

@dj discodeluxe
Zoals altijd bij mij... De drums zijn samples... de synths zijn Pro53 of ImpOscar en de rest zijn UAD plugs.

ohwj de ms-20 en de 106 zijn er nu juist allebei 2 die nooit goed met software vervangen kunnen worden..dikke sounds..2 van de 4 bakken die ik zelf heb en nooit meer weg doe! De pro 53 en de imoposcar heben ook zeker hun charmes en ook zeker in deze track...heb hem al 2 dagen pompend uit de auto komen ;) Daar krijg ik wel een stoer gevoel van!

gr,

Chris

Een muzikant naar m'n hart.
Iemand die de dogma's uit de weg gaat en gewoon z'n eigen ding doet.

Origineel geplaatst door PIE
@trash
haha, die foto's is cool 8)

@turtel

:confused:
hhmmm. ik ben wel lui, maar dat is zeker niet de reden.
Ik heb tot een jaar of 4 geleden best was synths gehad, waaronder een MS-20, Juno 106,TR606, en een Crumar Bit-One.
De manier van werken met plugins is veel fijner en sneller, geen gedoe met dingen aan elkaar syncen en zo... en met plugins heb je gewoon meer mogelijkheden.
Ik was dan ook al snel te lang bezig met de apparaten ipv muziek maken.
Het verschil in klank vinnik te klein om met al die meuk te blijven werken.
Als je kijkt naar de stijgende kwaliteit van plugins vinnik het steeds minder interessant om hardware te kopen.
Voor plugins als Kontakt, Absynth, Vokator, Spektral Delay (ok... ik kan nog wel ff doorgaan) moet ik nog zien of er iets vergelijkbaars is in de hardware wereld.
Maar ja, ieder z'n ding.

@dj discodeluxe
Zoals altijd bij mij... De drums zijn samples... de synths zijn Pro53 of ImpOscar en de rest zijn UAD plugs.

hay

gellukig zijn we allebij lui:D

ik vindt het een goede track , ik zou het je niet na kunnen doen

het was niet negatief bedoeld , maar iets wat in me op kwam en opschreef

misschien moet ik mezelf maar s censueren

greetz turtel

:biertje:

@xpanded stereo

Als ik heel eerlijk ben mis ik m'n MS-20... voor de rest heb ik nergens spijt van.
Maar gelukkig staat de MS-20 nu bij een vriend van me... dus ik kom hem soms nog ff aaien. ;-)

Ik ben ook een tijd geleden begonnen met een VST plugin waarvan het doel was een soort MS-20 te maken.
Maar geen 1 op 1 kloon maar gewoon vette filters en dikke bassen dus.
Nu bennik ongeveer 1 maand met een filter bezig geweest, dit is het resultaat tot zo ver: *D

http://www.e-phonic.com/mp3/files/various/Filter.mp3
Let vooral op hoe de bas in het geluid blijft.....zelfs bij VEEEEL resonantie.

PJ

@turtel

Van mij mag je zeggen wat je wilt hoor... als iedereen het met elkaar eens is blijft er niet veel meer over van het forum denk ik ;)

Erg goede track! De zogenaamde niet-af-versie had ik al gehoord, maar 't blijft leuk luisteren.

Je maakt leuke muziekjes trouwens.:biertje:

Die filter klinkt best vet.... na de 1e paar seconden dat ik het hoorde d8 ik.......Ik moet nog een paar hele vette analoge bakken hebben ;)

Echt supergaaf dat je dat kunt maken. Helemaal gaaf dat je ook nog goede tracks maakt...volgens mij zijn er niet veel mensen die hier beide goed in zijn!

Gr,

Chris

Het filter is nog niet helemaal klaar... maar begint al aardig goed te klinken.
Ik zal eens kijken of ik er een nieuwe plugin van kan maken...
Bedankt voor alle reacties!

Back