ESI kaarten - Wel of Niet ???

Heb zelf de esi esp1010. Heb hem nu een maand of 2 en ben er super tevreden over!
Mooie geluidskwaliteit en prima stabiele drivers!
299,- euri voor 19" 10 in 10 out en 2x midi i/o ...!! te gek! ohwja 299 bij thomann!

Binnekort krijg ik er eentje ;)

De kwalititeit is volgens mij wel ok. Ik vind de klantenservice ook enorm verbeterd!

ik heb zelf de esi juli@ en de audiotrak maya44usb (is ook esi)
en ik ben zeer tevreden over de juli@. het geluid is zeer goed en strak, ook de drivers zijn erg stabiel.

de maya vind ik ook goed, maar toch iets minder dan de juli@.
het geluid is iets doffer...

maar toch, prima spul !

Ik heb een WaMiRack 24 (ouder model), en die bevalt me prima. Prima kwaliteit, goed signaal, latency met softsynths is ook goed te doen.

Ik vraag me af hoe een ESI esp1010 (289 euro thoman) zich verhoudt tot een Delta 1010lt (200 euro thomann). Aangezien je voor 90 euro meer o.a. een 19 inch box en een extra midi i/o hebt. Scheelt een hoop troep achter de pc. Maar hoe zit het verhoudingsgewijs met de kwaliteit. Ik ben benieuwd of iemand daar iets van zeggen kan.

ESI is echt wel ok! Ik heb nu een ESI quatta fire 610 firewire interface, en die klinkt als een tiet.
Veel waar voor je geld, en tevens zijn de drivers en de klantenservice enorm verbeterd.

Op de mac draait dat ding zelfs zonder drivers (core audio), echt cool :okdan:

Het ding is goed gebouwd, compact en met 2x xlr pre-amps, en in totaal 4 in en 6 analoog uit, firewire powered (incluis phantom, als je laptop dat trekt) + 2x midi in/uit, wordt je laptop een mobile studio. Ook krijg je er redelijk goede software bij, zeker voor die prijs. Aanrader!

:okdan: :okdan: :okdan:

Origineel geplaatst door maxdox
ESI is echt wel ok! Ik heb nu een ESI quatta fire 610 firewire interface, en die klinkt als een tiet.
Veel waar voor je geld, en tevens zijn de drivers en de klantenservice enorm verbeterd.

Op de mac draait dat ding zelfs zonder drivers (core audio), echt cool :okdan:

Het ding is goed gebouwd, compact en met 2x xlr pre-amps, en in totaal 4 in en 6 analoog uit, firewire powered (incluis phantom, als je laptop dat trekt) + 2x midi in/uit, wordt je laptop een mobile studio. Ook krijg je er redelijk goede software bij, zeker voor die prijs. Aanrader!

:okdan: :okdan: :okdan:

vind het erg jammer dat de outputs hiervan ongebalanceerd zijn....vooral met PC laptops op stroom en firewire heb je al heel snel een groundloop van jewelste..

Tja, dat klopt helemaal. Maar, in deze prijsklasse vind ik het aantal in/outputs, toch wel uitblinken. Daarbij zijn 2 van de 4 ins, wel balanced. Ik geloof dat hij onder de 400,-E verkocht wordt, dus je moet hem niet vergelijken met motu's van 2000,-E ofzo.

Back