• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR-626 en UB1202

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
D

Deleted member 18007

Guest
Hallo Forumkijkers,

Wegens teveel(?) apparatuur op dit moment en behoefte aan € doe ik het volgende in de verkoop:

->Behringer UB 1202
* 12 inputs: 4 microfoon, 4 stereo, 2 Bus
* 3 band equalizer
* Microfoon pre-amp

In originele verpakking, handleiding, sticker :D, voeding en aankoopsbewijs (tevens goed voor nog 10 maanden winkelgarantie). 2 maanden oud, nauwelijks gebruikt.

Vraagprijs € 69,96

->Roland TR-626
*48 preset, 48 user Patterns.
*Six Songs (maximum 999 Pattern steps).
*30 drum voices.
*8-voice polyphony.
*Stereo output, plus eight individual outputs.
*Start/Stop footswitch jack socket.
*MIDI In/Out sockets.
*Tape Sync In/Out sockets.
*Tape dump In/Out socket.
*Power from 9V external adaptor or six AA batteries.

De geluiden van de 707 en de 727 zijn verenigd in dit leuke bakkie. Voordeel boven de 707 en 727 zijn dat de individuele geluiden van -7 naar +7 te pitchen zijn. Nadeel in vergelijking met de 7x7 is dat er geen DINsync opzit. Maar de Rimshottrigger out doet het leuk als "poor man`s" midikit voor je premidi synth *D Als je een beetje kanalen over hebt op je mengtafel, is het ook erg de moeite waard om alle individuele ouputs te misbruiken.....

Ik ben de 2e eigenaar. De 626 ziet er erg goed uit en wordt geleverd met een 9V adapter. Handleiding in .PDF formaat (eerlijk gedownload van de roland-site) eventueel in (geprinte) hardcopy (150 blz.)

Vraagprijs € 98,89

Dit alles is af te halen in de hoofdstad van de provincie waar ze een toetje met 13 klinkers hebben (vlaaaaaaaaaaaaa). Opsturen kan maar dan ben je een dief van je eigen beurs en van je smaakpapillen (:koffie: + homemade chococake)

Liever niet ruilen (tenzij het om een TR-808 zonder bijbetaling gaat 8o) ) Over de prijzen is natuurlijk te onderhandelen, maar spectaculaire prijsdalingen zitten er (sorry, need the cash) niet in.

Zo....nu eerst een :biertje:

Samenvatting van bovenstaande + prijsdaling

UB1202 -> € 69,69

TR-626 -> € 96,69

Beiden in puike conditie. Handjeklap is OK

had ik al vermeld dat de 626 ook als een poormen`s mpc-60 te gebruiken is: :D

Hang er een 12 bits sampler aan, zet de midikanalen en notenumbers ff goed en gaaaaaaaaan met die grooves.....

:eureka:

over prijzen valt te onderhandelen, als er na dit lange weekend geen gegadigden zijn, gaat deze thread op :slotje:

misschien zet ik de tr- 626 dan naast mc-300 in de vitrinekast :dubbel:

De ub w8 nog op een nieuw baasje!

626 en tx16w kunnen het in het bonkhok goed met elkaar vinden....
Wees er dus snel bij voordat ze vaste verkering met elkaar hebben:luv: 8o)

plaatstijging en....

prijsverlaging:
UB1202->65,-
TR626->95,- (over de prijs van de TR valt te onderhandelen*D )

morgen gaat deze op :slotje:

dus....reageer voor 00.00 uur vannacht, lees ik het morgenochtend wel...:doei: :doei: :doei:

Heren Modzsz,
Deze mag op :slotje:

nix:verkoght: maar tx16w en tr626 hebben nu vaste:luv:

de ub1202 heeft al 2 juiste letters in de aanduiding, heb er zelf een s voorgeplakt...Sub...:dubbel:

uhhhhh...nu eerst maar:koffie:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back