Ik ben blij...

beetje rev op je toms kan geen kwaad, paar vage vocals in je intro (tot 1:00) leukt het ook op denk ik. soms verw8 ik dat't los gaat komen, maar dan sterft't juist uit. voor een eerste track is't geen slechte!

8)

aardig dingetje, niet mijn muziek maar best lekker

zeker lekker groovje voor een eerste track zeker. ben benieuwd naar komend werk!

inderdaad helemaal niet kwaad.
in het begin is er ritmisch nog iets niet in orde denk ik.

enne... beterschap gewenst.

klinkt als

klinkt als

Kan het kloppen dat beetje techno achtig is en een beetje grooffy klinkt of zit ik er vernaast ?

Maar dit klinkt zeker wel grappig ;)
als dit je eerste nummer is die je daar mee gemaakt heb zal het in de toekoms wel beter en mooier gaan klinken.
:okdan:

Binnen kort als ik mijn nieuwe pc heb zal ik ook reason maar eens proberen !!!
Kunnen we altijd dingen van elkaar leren :geslaagd: altijd handig :geslaagd:

:kimono: Geniet maar zolang de tijd nog heb want nu kan het nog en daarom wens ik je wel beterschap namens my
Sesbstian. :kimono:

je track komt niet echt los en duurt te lang om interessant te blijven. Afzonderlijk geluiden zijn best ok, maar maken nog geen goede track :) Je zou meer kunnen variëren en aandacht besteden aan je opbouw. Maak 't vooral niet te lang. 't is net als met koken; als je maar ingrediënten voor één liter soep hebt, moet je daar ook geen vijf liter mee willen maken. Als je maar voor twee minuten interessant muzikaal materiaal hebt, moet je ook geen nummer van vijf minuten willen maken. ;) succes....

Back