waarom een MPC-60 MKII en met welk OS ?

mono-poly

Cheff Noodle
Ik snap alleen nooit waarm mensen er os 3.10 op gooien :confused:
Dan kan je net zo goed een nieuwe mpc kopen.
Ik zou gewoon voor eentje gaan met os 2.10 of zo

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik snap alleen nooit waarm mensen er os 3.10 op gooien :confused:
Dan kan je net zo goed een nieuwe mpc kopen.
Ik zou gewoon voor eentje gaan met os 2.10 of zo

... missschien omdat sommige mensen graag muziek maken met hun spullen, en dat zo efficient mogelijk...

(niet iedereen gebruikt zijn synthverzameling slechts als fetish object, mono... :duivels: )

Waarom koopt me een MPC-60 ?

A) Vanwege de strakke timing.
B) Vanwege de sound.
C) Beiden.
D) Omdat je een wannabee ben.

Ik denk voornamelijk vanwege punt A.
Als je de sound wil koop dan een s-950 of zo.
Ik snap dus niet dat mensen een mpc-60 omkatten naar een mpc-3000

Just my 0,02 EUR

Ik heb hem toen ook laten 'upgraden', vooral omdat ik via SCSI samples en sequences wou kunnen laden, want die diskdrive was zo mottig als maar zijn kon... Die SCSI is er uiteindelijk nooit van gekomen (kosten-baten), maar os3.1 werkt -vind ik- een stuk fijner dan 2.1.
Tip van de dag: voorkom dat de MPC je floppies vern3ukt door de floppies voor het opstarten (of na het afsluiten) uit de drive te halen: vergeet de autoload functie, want dat kost je je flops!

Origineel geplaatst door mono-poly
Waarom koopt me een MPC-60 ?
A) Vanwege de strakke timing.
B) Vanwege de sound.
C) Beiden.
D) Omdat je een wannabee ben.

of E) Omdat het een brute sequencer is en omdat de ASQ zo zeldzaam is... met 3.1 misschien ietsie minder strak, maar je krijgt veel terug op gebied van gebruiksvriendelijkheid: sequences editten is veel makkelijker!

Origineel geplaatst door Lacertus
Ik heb hem toen ook laten 'upgraden', vooral omdat ik via SCSI samples en sequences wou kunnen laden, want die diskdrive was zo mottig als maar zijn kon... Die SCSI is er uiteindelijk nooit van gekomen (kosten-baten), maar os3.1 werkt -vind ik- een stuk fijner dan 2.1.
Tip van de dag: voorkom dat de MPC je floppies vern3ukt door de floppies voor het opstarten (of na het afsluiten) uit de drive te halen: vergeet de autoload functie, want dat kost je je flops!

Waar heb je ém laten upgraden ? Ik ben drifitg op zoek naar de software om versie 3.10 op mijn MPC 60 te krijgen !!!!
195,- dollar .....via de Roger Linn site vind ik eigenlijk geen optie.........

Back