renepela
Ouwe rot
Ik overweeg de aanschaf van een Akai MPC 61 key. Nou heb ik nog nooit een MPC gehad en er dus totaal geen ervaring mee. Ik zou hem vooral gebruiken als sampler en zie het een beetje als een vervanger van mijn ASR 10 die ik jaren geleden met spijt weg heb gedaan.
Nou lees ik echter hele wisselende verhalen over de mpc 61 key. De een is er enthousiast over, de ander vindt hem onwerkbaar vanwege bergen bugs. Vastlopers, data verlies etc.
Gelukkig zitten we hier op het synthforum en zijn er ongetwijfeld mensen die er eentje hebben.
Ik zoek dus wat ervaringen. Zijn die bugs echt zo erg of valt het allemaal wel mee?
Kopen of niet? En is er een goed alternatief?
Nou lees ik echter hele wisselende verhalen over de mpc 61 key. De een is er enthousiast over, de ander vindt hem onwerkbaar vanwege bergen bugs. Vastlopers, data verlies etc.
Gelukkig zitten we hier op het synthforum en zijn er ongetwijfeld mensen die er eentje hebben.
Ik zoek dus wat ervaringen. Zijn die bugs echt zo erg of valt het allemaal wel mee?
Kopen of niet? En is er een goed alternatief?

. Intussen blijf ik toch maar doorgaan met 3.0 op mijn Keys want de onderdelen die het wel doen zijn natuurlijk wel schitterend