De Grote moet-ik-doorgaan-met muziekmaken

nixcc

Stamgast
Hierbij een kleine trhead waar ik vraag om AL mijn muziekjes te beluisteren en mij daar commentaar op te geven in het algemeen en specifiek. en vermeld ZEKER of JIJ vind dat ik door moet gaan met muziekmaken (niet dat ik direct zou stoppen hoor)
LET OP: Je MAG doorspoelen in een track!!!!;)

sommige tracks zijn niet AF , en een andere dan weer niet goed opgenomen

maarja, afgeizen van deze dingetjes, kan je mischien (mischien) toch een aangename tijd hebben tijdens het luisteren naar mijn muziek....

Ik hoop het van U te mogen horen......

http://www.acidplanet.com/artist.asp?songs=297892&T=9879

Zonder nog geluisterd te hebben: iedereen moet altijd doorgaan zolang het hem/haar bevalt en het een hobby is. Lees anders deze thread eens.

Als het nou je werk is en het loopt niet en je krijgt er een hekel, da's wat anders, maar zo lang het voor je lol is en jij beleeft er zelf plezier aan, dan zie ik het probleem niet! (beetje kort door de bocht misschien, maar goed)

Misschien van toepassing: de column van Adriaan Jaeggi in het Volkskrant Magazine van afgelopen zaterdag (19 maart; zou die ergens op internet staan? Ik kan 'm zo snel niet vinden).

:okdan:

< edit > ah, ik denk dat ik 'm snap: je krijgt wel érg veel érg enthousiaste reacties op je trackpostings (niet dus...); ik zal 's kijken of het mijn stijl is (maar niet vanavond meer ;) ) < edit >

Ik vind het nixcc. :D

Ik heb je ambient trackjes beluisterd en die vond ik heel knap.

Zeker geen reden om te stoppen. ;)

Lijkt mij eerder een keuze die jezelf moet maken. Iedereen heeft wel eens een muziekdip. Als jij werkelijk plezier hebt in wat je doet of dat je het doet om andere redenen... whatever,vooral doorgaan dan.

mischien had mijn thread anders moeten noemen: "Is mijn muziek de moeite waard (om afgespeeld te worden....)" bijvoorbeeld

Origineel geplaatst door nixcc
mischien had mijn thread anders moeten noemen: "Is mijn muziek de moeite waard (om afgespeeld te worden....)" bijvoorbeeld

Jazeker, de vraag is hoe vaak. ;)

Het gaat er toch om dat jij de muziek mooi vind,vind jij dat niet? dan heb je een probleem in mijn ogen. Of klinkt het niet omdat je nog niet op optimaal niveau zit om je eigen inspiratie,gevoelens etc etc.. te verwerken in een song,dan vooral oefenen,lezen en bezig blijven. Het gaat er om dat jij je tracks mooi vind en wat de rest zegt boeit je niet.Advies van anderen kun je meenemen,is aan jouw wat je ermee doet.

Het beste is gewoon je eigen ding te blijven doen en muziek maken die JIJ leuk vind. Als het je puur om geld gaat zou ik gewoon veel naar die hitjes gaan luisteren: )

hay rare vraag hoor nixcc , het gaat er niet om wat wij er van vinden
het gaat erom heb jij lol gehad met het maken van die tracks(die zeker de moeite waard zijn hoor)

ik maak al een tijdje muziek en volgens mij vondt nooit iemand er een bal aan
maar ik heb het altijd leuk gevonden te doen, en nog steeds

sowat de een verzamelt postzegels en de ander maakt muziek of schildert, het gaat om de tijd die je er mee bezig bent

nee, gewoon doorgaan als je er plezier in hebt

ik zie dat justin bijna hetzelfde zegt

dasmijnmening

greetz turtel

:z

Origineel geplaatst door turtel
hay rare vraag hoor nixcc , het gaat er niet om wat wij er van vinden
het gaat erom heb jij lol gehad met het maken van die tracks(die zeker de moeite waard zijn hoor)

ik maak al een tijdje muziek en volgens mij vondt nooit iemand er een bal aan
maar ik heb het altijd leuk gevonden te doen, en nog steeds

sowat de een verzamelt postzegels en de ander maakt muziek of schildert, het gaat om de tijd die je er mee bezig bent

nee, gewoon doorgaan als je er plezier in hebt

ik zie dat justin bijna hetzelfde zegt

dasmijnmening

greetz turtel

:z

zo is dat! En het is fantastisch als je daadwerkelijk je eigen ding in je muziek kan stoppen.

zo is dat! En het is fantastisch als je daadwerkelijk je eigen ding in je muziek kan stoppen.

lukt me al aardig denk ik ....

lukt me al aardig denk ik ....

Koester het en blijf vooral doorgaan!

hmmm... ik denk dat toch maximaal 3 tracks een aardig beeld moeten kunnen geven van je muziek.

Geef me de 3 titels die het beste jouw muziek vertegenwoordigen en ik zal ze even checken :)

Ah, ik zie het al: al je tracks staan op Acidplanet! Ik heb er altijd zo'n hekel aan als ik tracks niet kan downloaden; teveel gedoe. Maak even een account aan bij ww.herejezus.nl en de reacties zullen als paddestoelen over de warme toonbank glijden!

stev1.jpg

je weet vast wel wat ik zoukgaan zegge..

Back