[Eindhoven] Effenaar Zodiak Mike Dred

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Zodiak Commune: Mike Dred e.a.

MikeFace01_Large.jpg

Live: Mike Dred (Diatomic, UK)
DJ's: Saint + Lamot + Bor + D=p+cer + Zodiak + Rick Angel
Visuals by Kijkbuiskinderen

Vandaag (za 26 maart 2005) acid
Aanvang: 22:00 uur Entree: € 10.00

Voorverkoop: reeds gestart (za 5 maart 2005)
Zodiak Commune verspreidt het "acid virus" met Mike Dred. Catch it if you can!

Symptomen: stijgende lichaamstemperaturen, trillende trommelvliezen, kippenvel en bibberende benen. Dit alles veroorzaakt door de verhitte beats en venijnige blieps van het acid virus. Sinds mond- en klauwzeer is dit het heftigste virus wat overwaait vanuit de UK en neerstrijkt in Eindhoven acid-city. Drager: Mike Dred. Deze geniale alchemist en acidofiel bracht zure meesterwerkjes voort als 'Macrocosm' en 'Needlecracker' op de alom gerespecteerde labels Diatomic, R&S, Machine Codes en Rephlex. Zijn live-set zal in de Effenaar het kwik doen stijgen, zijn slachtoffers doen ijlen en ze meeslepen in een diepe, diepe koortsige droom.

But beware! Ook de Zodiak Commune DJ's zijn niet vies van een stevige dosis dampende bacillen. Vanachter de draaitafels verspreiden zij de zeer besmettelijke acid-koorts en voeren deze op tot ongekende hoogten. Kijkbuiskinderen laten je met hun mindblowing visuals sidderen van genot.

Bereid je voor op een opzwepende avond en broeierige nacht. Lopen de temperaturen te hoog op? In de Chill Out kan de thermometer tot rust komen en de shirtjes worden uitgewrongen.

Acid virus: Komen is beter dan genezen!

Links:
Zodiak Commune
Pagina laatst gewijzigd:
Wo 9 februari 2005 (14:04 uur)

Ik heb goeie zin en heb zin in lekker te drinken onder het genot van lekkere muziekskes!

Ik ben er en spreek me maar aan dan kriede misschien wel ne lekker pantje!

Zo zie ik er voortaan uit:

Attachments

• johnnysmall.jpg
    johnnysmall.jpg
    29,6 KB · Bekeken: 122
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb goeie zin en heb zin in lekker te drinken onder het genot van lekkere muziekskes!

Ik ben er en spreek me maar aan dan kriede misschien wel ne lekker pantje!

ik ben er niet

Origineel geplaatst door matt second
ik ben er niet
Jammer, ik kwam er eigenlijk net pas achter dat het vandaag was. Anders had ik je eerder gevraagd!

zondag (27 september )treedt dreddd op in gent tijdens de 'drop acid not bombs 'event

5 euro

Lokatie: gac alcahelgebouw gasmeterlaan 106 gent
DJ's: MIKE DRED live (uk)
SÖRGENKINT live (ger)
arkanoid live
mr. gasmask live
black francis dj
syncope dj
celtric dj
denk niet dat hij live gaat

Goeiendag... veel 303s gehoord, maar vooral veel fouten!

Mister Mike is wat mij betreft 1 grote flater! En maar net doen alsof de apparatuur van de effenaar het niet deed... nee.. hij had zijn zaakjes niet op orde. PUNT

Verder heb ik me wel uitstekend vermaakt! :)

Zodiak, go!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

Is dit het gevolg van een ruildeal ofzo ?
(die lange vent van I4 jou haar, jij zijn bril ?) ;)

ik zat me gisteren te vervelen en kwam op de uit-agenda alleen dit feestje tegen.
heb nog getwijfeld, maar blijkbaar ben ik dus toch zo verstandig geweest om niet te gaan

Origineel geplaatst door EviL 3°3
Mike Dread had problemen met de sync poort van zijn tb! Dit wordt vandaag verholpen in gent ...

Hij was zelf zeer ontgoochelt ...
Ik vond de rest overgins wel echt bretsig. Lekkere plaatjes van onze Zodiak vrienden. Alleen die lange rij buiten ging helemaal nergens over!

Alleen vind ik dat als je met vintage zooi live optreedt je ook moet kunnen reageren als er iets kapot of mis gaat. Wij hebben ook vaak zat een 303 gehad die niet syncten, of een 101 die zo vals en onstabiel als een ketter was door de hitte of zo. Gewoon dan met de andere middelen doorgaan.

Laatst gewijzigd:
Mr. Busca,

Who the fuck are you to judge me in the public domain? Who obviously have no experience regarding the vunerability of analogue gear with respect to environmental stress and transit from one country to another, week in week out.

Your equipment list is as pathetic as your opinion.

If your misguided views are representative of the Dutch music community, then that community should be ashamed of you. What have you done in the last 20 years? Stop playing with your mouth and take your 'great' studio on the road.Then we'll see what time it is.

The Zodiac party organisers and other party goers have the dignity, knowlegde and experience that you obviosly lack.

You need to be very careful how you conduct your self in the public domain mister. Especially when it involves misinformed crticism of people who are way ahead of you. The people of Gent will certainly have a vastly differing opinion to yours following the equipment repairs and subsequent success of last nights show. Just as the people of Manchester had from the week before.

Don't bother to reply. I won't be here again. I am simply posting this response so that other forum users can see what a sad little rodent you are.

Do your homework. You are definitely no rocket scientist.

wel ja ik laat me buiten de individuele discussie hier
maar deze nacht werkte die syncpoort wel en bleek alles toch vrij strak en goed aan elkaar gezet? lekker vibe, alleen die 909's daar ben ik nu eenmaal niet zo voor ;-)
Of was mike dred aan't dj'en dan? nee toch ? Verdomde strobo en laser, m'n ogen doen nog pijn! Ik zag geen reet
Sorgenkint was wel vet! binary bassline: respect !

LOL!

Op het podium zag je niet dat ie zo'n grote voeten had!

Hoezo neem ik nooit iets mee op het podium..
Hieronder nog bijvoorbeeld in Gent (met binary baselines o.a.)

large78.jpg

Als je 303s live gebruikt dan kan het gebeuren dat ie niet synct en daar moet je op voorbereid zijn! :) Ik geloof dat mensen met minder ervaring dat zelfs weten. Maar goed..

Ik heb 2 keer ongeplande stiltes gehoord en dat is niet okee, hoe hij het ook went of keert. Kijk, TonyBlack heeft ook ooit aan stiltes gedaan, puur uit Hardfloor respect.. Maar goed.. Dat was geplanned, wat mister mighty mike deed duidelijk niet. Ik snap dat hij het zelf ook kut vind, maar nogmaals, op dit nivo, in een volle zaal, kun je niet afhankelijk zijn van 1 303 en gaan huilen mocht ie niet werken. Gewoon live erop inspelen en dan maar 1 303 minder...

Origineel geplaatst door mikedred
Mr. Busca,

Who obviously have no experience regarding the vunerability of analogue gear with respect to environmental stress and transit from one country to another, week in week out.

With all kinds of respect, I think the analogue gear is not as stressed as you are at the moment.
Have a break, have a kitkat ;)

I know you will be back to read this :)

-C-

cute

cute

Bij hoge uitzonderig wil ik hier even wat kwijt in het Engels:

Dear Mike,

I would like to takethis opporunity to give you my two cents on this matter. Not because I wish to be a part in this, or take sides of any kind. Just because I used to be "out there" on stage with JohnnyBusca by my side. No matter how great or worthless people found our music to be. No matter how little we actually did in terms of producing a decent recording of our work. We were the real thing. We put ourselves in the arena, right there among the lions. No backup.. no safety-catch. Nothing of the kind.

We took our entire studio on the road with us. Half of it not even flightcased. It took us damn near to a full hour to set everything up. We took our stuff places you wouldn't even want to be found dead on the floor. A stable 220Volts.. a decent table? Nothing of the kind.

101's going half an octave out of tune. 909's getting so moist that no single knob would work anymore.. and yes, the occasional din-sync port to be failing on us.

But, without a single exception, we rocked hard! No whining, no complaining.. and definitely not faking it! My point : We know what we're talking about!

And yes, we've seen a lot of other people do great things live. And yes, we often stood in amazement looking at the Acid Junkies, Hardfloor, Justin Berkovic, Rob Acid and many others. But unfortunately we've also seen many others being total fakes.

I honestly can't tell you what I think of you as a live-act. Never seen.. never heard. And quite honestly, I don't think that's important right now. I just felt the need to say something on behalf of my dear friend JohnnyBusca.

CraZ

Origineel geplaatst door Hanz
APPLAUS!
Dat is iets wat Mike afgelopen zaterdag niet gehoord heeft... Hoe boos ie ook keek! ;)

Heb het optreden niet gezien maar moet wel zeggen dat ik het ongepast vind om iemand op een forum af te zeiken.

Er kan nu eenmaal iets fout gaan en ik kan me voorstellen dat mensen uit het buitenland niet overal een spare voor meeslepen.

Dat iets je tegenvalt ok, maar iemand een flater noemen getuigd niet echt van respect en komt mij over als iemand die zich beter voelt dan een ander.

Jammer dat het zo moet. :(

Moet daaraan toevoegen dat de reply van Mike Dred zelf ook redelijk kinderachtig is.

Ik moet zien óf het mike dred himself is, en niet een forumlid met en 2e account.

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back