[Eindhoven] Effenaar Zodiak Mike Dred

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Denk dat JB bedoelde dat het optreden een flater was en niet de persoon zelf. Toch?

En je mag toch zeggen dat je een optreden niet goed vond?

Ik bedoel met spare niet een extra 303 of zo. Maar dat je als er iets gebeurd het met andere middelen moet op kunnen vangen.

En waarom ik zo ongenuanceerd gereageerd heb heeft waarschijnlijk hiermee te maken: 2005.03.27 06:04

Origineel geplaatst door fuse
Denk dat JB bedoelde dat het optreden een flater was en niet de persoon zelf. Toch?

En je mag toch zeggen dat je een optreden niet goed vond?

Tuurlijk, tis een vrij land! Toch?

Alleen het mag wel met een beetje respect.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
En waarom ik zo ongenuanceerd gereageerd heb heeft waarschijnlijk hiermee te maken: 2005.03.27 06:04

Is dat ook weer opgelost! ;)

Het moet nogal een boeltje geweest zijn dan.

Does een beetje lief tegen elkaar!
Daar gaat acid om,kutzooi,respecteer elkaar.
Kijk allebij eens diep in de ogen van de smiley die geralateerd is aan acid.
De mondhoeken wijzen niet naar beneden.

Stelletje gitaristen,breng vreugde en deel de muziek die je gaaf vind,i.p.v elkaar af te gaan zeiken.
smiley.gif

Origineel geplaatst door mono-poly
Als iemand zijn set slecht ging mag dat gezegd worden simpel.
Mr Mike blaast nogal hoog van de toren terug zeg.

Tuurlijk, maar zoals eerder gezegd wel op een normale manier. Denk dat Dhr. Dred zich al rot genoeg voelde zonder deze methode van feedback.

grof dat er hier zo fel gereageerd wordt terwijl Mike Dred zelf er niet kan aan doen dat zn sync poort kapot ging.

dat gebeurt nu eenmaal met die sync poorten. met enkel beats alleen kan een mens moeilijk voort doen aan een live set.
zeker niet als je zo'n 303 intensieve live sets geeft als mike dred

ik heb hem zondag gehoord op DROP ACID NOT BOMBS in Gent en de set was verbluffend goed. Echt topklasse acid, niet van dat hersenloos geboenk.

dit is de 2de opeenvolgende keer dat ik Mike Dred live hoor en telkens vond ik het zeer geslaagd!

respecteer wie respect verdient :okdan:

Voor wie mike dred nog een keer live wilt horen houd pinksterweekend vrij!!
Day 1:
030303 Acid festival 14.05.2005

Mike Dred live (Rephlex, The Kosmik Kommando, UK)
Funckarma live special acidset (Arcola, Skam, NL)
Cosmic Force vs Drifter vs Zero One live acid battle (NL)
Stineaux (030303, Wildpitch, NL)
Freek Fabricius (030303, NL)

Day 2:
030303 Acid festival 15.05.2005

Josh Wink special acidset (Ovum rec, XL rec, USA)
Acid Junkies special acid house dj set (DJAX-UP-Beats, A3C0I3D Tracks, NL)
Placid (Acid-house.net, UK)

Heb hem nu al 4 keer live gehoord en hij rockt de pan uit!!
Wat betreft zijn optreden in eindhoven is gewoon overmacht en vind niet dat hij daar op afgerekend mag worden...er was meer aan de hand dan alleen maar een kapote sync...

mike dred -->:walker: wel heeeele lange tenen.

maar ik denk wel dat het inherent aan liveoptredens is dat dit soort dingen gebeuren. En ik sluit aan bij JB dat je alles ter plekke moet oplossen. Dat is ook wel de charme van live spelen.

Zeker op underground feestjes zijn de omstandigheden vaak hilarisch. En als je professioneel gaat touren moet je toch echt op dit soort dingen voorbereid zijn.

zeker

zeker

Origineel geplaatst door C738
Ik moet zien óf het mike dred himself is, en niet een forumlid met en 2e account.

-C-

ja daar ben ik ook wel benieuwd naar
oft niet iemand is hier van t forum,..wel 1 goeie dan,...die mr busca op zn nr terug wil zetten 1

want we moeten het allemaal soms opgeven als de app. er mee op houdt dan houdt het op
zoist en anders niet :halleluja en nou allemaal weer aan werk
HUP:engel:

Re: zeker

Re: zeker

Origineel geplaatst door R-ond
ja daar ben ik ook wel benieuwd naar
oft niet iemand is hier van t forum,..wel 1 goeie dan,...die mr busca op zn nr terug wil zetten 1

want we moeten het allemaal soms opgeven als de app. er mee op houdt dan houdt het op
zoist en anders niet :halleluja en nou allemaal weer aan werk
HUP:engel:
huh? Niemand snapt het hier..

Tuurlijk houdt apparatuur er soms mee op, maar dan moet je niet stoppen, maar andere apparaten het over laten nemen. Als een drummer in een rock band een stok kapot slaat of een vel doormidden, dan houdt de hele band toch ook niet er meteen mee op, dan gaan ze gewoon door en pakt de drummer een andere stok of andere tom...

En ik neem aan dat iedereen weet dat je stekker blokken met een aan/uit schakelaar vast moet tapen op de stand 'aan'... Als je dat niet doet, dan vergroot je de kans dat er iets mis gaat..

Re: Re: zeker

huh? Niemand snapt het hier..

En ik neem aan dat iedereen weet dat je stekker blokken met een aan/uit schakelaar vast moet tapen op de stand 'aan'... Als je dat niet doet, dan vergroot je de kans dat er iets mis gaat..

ok je pro wilt zijn [datis mike toch...]
dan moet je back up materiaal regelen /of kennisen hebben met ,...dat :halleluja :slotje:

Re: Re: Re: zeker

dan moet je back up materiaal regelen /of kennisen hebben met ,...dat :halleluja :slotje:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Dan moet je meerdere synths in je setup hebben staan zodat je het meteen op kunt vangen als er iets mis gaat..

Je hebt bijvoorbeeld een 909 en een drumstation bij.. Je gebruikt ze gewoon beide en als je 909 dan kapot gaat dan kun je snel overgaan op je drumstation en geen hol die het merkt.. vervolgens je 909 fixen en doorgaan.

Makkelijk praten vanaf de zijkant.
Als je pro wilt zijn?
Wat is pro?

Die stekkerblokken moet je gewoon niet meenemen, da's altijd vragen om problemen. :D

Lijkt me dat de situatie zwaar wordt opgeblazen. Op een optreden loopt al eens iets mis ... of je nu pro bent of niet. En ik kan jeroen wel volgen, je moet de schuld niet afschuiven op anderen, simpel ...

Laatst gewijzigd:
even dit. als je de 303 uit de syncbox trekt en het tempo handmatig instelt?
Ik heb het thuis wel eens gedaan (ja thuis!) en dan _kan_ ie behoorlijk sync lopen als je wat geduld hebt.

van mij mag deze thread dicht !
of wil onze Mike nog wat toevoegen ,...?:slotje: :walker:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back