Napalmman Track!!!!

napalmman

Ouwe rot
Ey gentlemen. Er is mij met enige regelmaat gevraagd om een track te droppen.

Nou...Ik zit dus in een groep met Ambush van de RMX CRW singles. Samen heten we Fire Armz,...en ik Napalm.

We hebben nou al een weekje of 5 een single die IEDERE dag wordt gedraaid op Funx Het heet Steady en we hebben een gast artiest op t refreintje genaamd SKINNY SCOTTY.

Het is door mij geproduceerd en gemixed.

Veel luister plezier.

P.s. Video komt er aan!

http://www.rebelvision.net/STEADY.wma

Ik heb het 22 seconden volgehouden :D

[persoonlijke mening aan]
Ik haat dit soort geschreeuw/geraas/gezeik/gewauwel als de pest.
Muziek betekent 'iets harmonisch' voor mij. Dus er moet op z'n minst gezongen worden als er een stem in voorkomt.
[/persoonlijke mening uit]

Het kan wel goed gemaakt zijn in het genre natuurlijk... zou'k nie weten.:erm:

Origineel geplaatst door hermax
Ik heb het 22 seconden volgehouden :D

[persoonlijke mening aan]
Ik haat dit soort geschreeuw/geraas/gezeik/gewauwel als de pest.
Muziek betekent 'iets harmonisch' voor mij. Dus er moet op z'n minst gezongen worden als er een stem in voorkomt.
[/persoonlijke mening uit]

Het kan wel goed gemaakt zijn in het genre natuurlijk... zou'k nie weten.:erm:

Hahhahahaha...dan heb ik ook niet heel veel aan je mening natuurljik. je moet op zn minst een KLEIN beetje van dit genre afweten of houden. Young people music...

he kun je er geen andere file van maken? wma kan ik op de mac niet beluisteren.....
het commentaar van hermax maakte me namelijk wel nieuwschierig.....

Origineel geplaatst door cirkelzaag
he kun je er geen andere file van maken? wma kan ik op de mac niet beluisteren.....

Nee chef...sorry, ik heb geen ander file in mn bezit.

En wat betreft zjin opmerking, ik snap m wel. T is een rap/dancehall blend..en het is een aankomende Funx hit. Hij wordt dus al een aantal weken strak gedraaid. Dat is natuurlijk niet voor niets tegenwoordig.

Want bijna iedere hit gaat gepaard met een video clip, en die van ons moet nog geschoten worden.

Origineel geplaatst door napalmman
Nee chef...sorry, ik heb geen ander file in mn bezit.

En wat betreft zjin opmerking, ik snap m wel. T is een rap/dancehall blend..en het is een aankomende Funx hit. Hij wordt dus al een aantal weken strak gedraaid. Dat is natuurlijk niet voor niets tegenwoordig.

Want bijna iedere hit gaat gepaard met een video clip, en die van ons moet nog geschoten worden.
he maar op funx.nl kan ik geen fire armz, napalm of ambush vinden...2bad..dan maar duszzz

he maar op funx.nl kan ik geen fire armz, napalm of ambush vinden...2bad..dan maar duszzz

Nou, als je een mailtje stuurt naar studiodenhaag@funx.nl (Of amsterdam, rotterdam of utrecht) met een request of t nummer wordt gespind, krijg je vanzelf een mailtje terug. Hij wordt meestal gedraaid tussen 17u en 19u bij "Welkom bij jezelf".

Ze hebben m in de computer.

Ah, er wordt ook Grime gemaakt in Nederland.

Leuke poging, maar ik mis wel het rauwe en de diepe subbassen die ik ken van de Engelse Grime. Dit is ietsje te braaf naar mijn mening. Nummer is wel lekker catchy. Even wat meer laag in de bubs, en de rappers wat meer boos laten schuimbekken, en dan is het megavet. Als ik zeg dat jullie goed naar Wiley geluisterd hebben, heb ik dan gelijk? :D

Mja, dit soort genre is iets waar ik niks van weet.
Maar wat mij betreft kan je meteen een clip maken met wat fat ass ho's en veel bling bling, komt ie zo op TMF.. ;)

Cheers! :biertje:

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Ah, er wordt ook Grime gemaakt in Nederland.

Leuke poging, maar ik mis wel het rauwe en de diepe subbassen die ik ken van de Engelse Grime. Dit is ietsje te braaf naar mijn mening. Nummer is wel lekker catchy. Even wat meer laag in de bubs, en de rappers wat meer boos laten schuimbekken, en dan is het megavet. Als ik zeg dat jullie goed naar Wiley geluisterd hebben, heb ik dan gelijk? :D

Ummmm...dit is niets van dat chef. De beat is geinspireerd door BABY BOY van Beyonce en Sean Paul.....en ik heb daar een hardere clubversie van gemaakt zeg maar.

Dus geen Grime...ik ben niet eens bekend met die stroming...

goed nummer hoor klinkt lekker

mis alleen de diepte er in misschien eens door een dikke analoge compressor heen trekken. bij het luisteren heb hem zelf ff wat EQ gegeven (ghost tafel) waardoor het nr wat meer underground klinkt en vooral het laag wat meer omhoog geschoeft waardoor het geheel veel pompender klinkt en het nr meer op zijn recht komt.

Thnx voor alle reakties peoples.

Dit is mijn eerste plaat die uitkomt die ik zelf gemixed heb...dus t is nog steeds een leerproces.

En ik heb t gedaan met een Pulsar 1 Creamware card en Logic.

Thnx voor alle reakties peoples.

Dit is mijn eerste plaat die uitkomt die ik zelf gemixed heb...dus t is nog steeds een leerproces.

En ik heb t gedaan met een Pulsar 1 Creamware card en Logic.

blijft ook een leerproces maar voordat je hem uitbrengt dan zou ik hem echt ff oppompen

Hij is al gemastered hoor. Bij Dancewave en shit....

Men raad ten zeerste af van tevoren zelf te limiten en dergelijke. Daar heb ik me dus ook van onthouden.

OP zich is t ook geen nummer met heel zware geluiden. Behalve de kick een beetje. Ik heb pure hiphop nummers liggen die stukken zwaarder bumpen dan deze.

Ik heb ook zoveel geluiden gebruikt...dat ik hem wel lekker open wilde houden.

Maar next time better. Hij klinkt iig heerlijk op de radio.

nou dan wil ik ff zeggen dat dancewaves hem niet lekker heeft gemasterd en dat ze er veel meer diepte en leven in hadden kunnen gooien zodat het geheel veel warmer en vooler overkomt. hier bedoel ik dus niet mee dat de bassdrum vetter gemaakt moet worden maar ik bedoel er meer mee dat het hele nr wat warmer en voller gemaakt kan worden waardoor het ecth af klinkt. zal natuurlijk wel de betere compressors voor gebruikt moeten worden.

Ummmm...dit is niets van dat chef. De beat is geinspireerd door BABY BOY van Beyonce en Sean Paul.....en ik heb daar een hardere clubversie van gemaakt zeg maar.

Dus geen Grime...ik ben niet eens bekend met die stroming...

Eeehmmm, oh?

Daarom klinkt het zo GAY

hahahaha rent hard weg voor schuimbekkende B-boys :kroon: :yamaha: :engel:

windows media player voor mac?

ik vind hem ook een beetje te braaf. hij had vetter gemogen. ook mijn ding niet trouwens..

Haha.....over t algemeen worden nummers van deze stroming niet echt gewaardeerd op deze site, maar ik dropte t toch vanwege de vele aanvragen over mijn produkties.

Thnx voor de kritiek kerels....hou wel de BOX en je radio goed in de gaten...;)

Back