Napalmman Track!!!!

Origineel geplaatst door napalmman
Als jij mij eerst eens laat zien WAAR ik zeg dat men het goed MOET vinden dan praten we verder....

in bijna elke post die als antwoord dient op een andere post waar iemand niet vol bewondering aan je voeten ligt?

Wat betreft de taal...je leest niet goed, dus dat is geen antwoord meer waardig.....

hermax leest niet goed? jij gebruikt geen engels en nederlands door elkaar dan?
vreemd. ik had een andere indruk.

had overigens ook de indruk dat jij geen gefundeerde kritiek kan verdragen en mensen begint uit te zeiken als ze niet - net zoals jij - je nummer het einde vinden. als je niet omkunt met kritiek, moet je je nummer niet posten. kan je genieten van de lof die je krijgt elders. je vroeg mensen hun mening, je krijgt hun mening. als je het daar niet mee eens bent, is dat ook zo. maar jezelf op de borst blijven kloppen en hooghartig/arrogant ontkennen dat andere mensen misschien wel gewoon gelijk hebben en ze zelfs botweg beledigen, maakt je niet echt sympathieker. en zal er zeker niet voor zorgen dat je in de toekomst nog oprechte en objectieve commentaar krijgt. opbouwende kritiek is er om ervoor te zorgen dat je minstens een hint krijgt wat er beter zou kunnen, als jij ervan uit gaat dat die mensen toch maar lopen te zagen en niet zelf eens objectief wil kijken of ze gelijk hebben, welk nut heeft het dan om een track op het forum te posten? niet iedereen zal je bewieroken. zal je mee moeten leren leven. en zeker als je je brood met muziek wilt verdienen.

wat het nummer betreft.
de aanzet is goed, maar ik voel er weinig bij. nogal standaard. nogal weinig fut en spirit.
mooi volgens de regeltjes, maar wat meer 'oemph' zou wel mogen. en durf ook eens wat buiten de lijntjes kleuren.

Maak je niet zo druk "ouwe"..hahahah. zo ernstig is t allemaal niet.

Als jij mij eerst eens laat zien WAAR ik zeg dat men het goed MOET vinden dan praten we verder....

Ik promoot alleen mijn produkt, en verkondig dat het veel wordt gedraaid.

Wat betreft de taal...je leest niet goed, dus dat is geen antwoord meer waardig.....

Kijk, ik vroeg nu net om beledigingen achterwege te laten, en het EERSTE dat je doet is mij meteen uitmaken voor ouwe.
Ik lees niet goed? Haha, jij weet niet eens meer wat je schrijft.
Ik had nooit gedacht dat ik deze functie zou gebruiken, maar zometeen plaats ik jou in mijn 'te negeren' lijst zodanig dat ik deze arrogante onzin niet meer zal tegenkomen. En misschien moet jij dat ook maar doen voor iedereen in deze thread die kritiek DURFT te geven op het grootste nieuwe talent van dit aardse tranendal. Dan krijg je alleen nog maar 'hoera' en 'geweldig!-' en 'geniaal!-' threads meer te lezen, en dat is toch wat je wil?
In jouw taaltje gezegd: get a life, pal!

Doe geen moeite om hierop nog te antwoorden (dat is het immers niet waard volgens jou, maar je doet het toch maar elke keer ;) ) want ik zal het toch niet lezen.

:D

Attachments

• affiche.jpg
    affiche.jpg
    110,3 KB · Bekeken: 54
Mooi, kunnen we weer over muziek hebben dan nu?.. als dat ad hominem gezanik word niemand vrolijk van.

Back