Stz klooit met breaks

istie al af? het eindigt zo snel. Ik vind al die distortion een tikje teveel van het goede. Ben niet echt heel enthousiast.

Kan me er wel in vinden ja, lekker veel trrrr`s en zo. Een beetje kort maar zal nog wel wat bij komen denk.

Oja wat ik zou doen is er een mooie donker string met idem dito melo er in gooien, vind ik zelf altijd wel mooi klinken bij breaks en zo, sucses.

de drums mogen van mij een beetje naar de achtergrond om wat plaats te maken voor de pad. De distortion zou ik niet over de hele drumpartij gooien, maar alleen over de bass en evt de snare... en ook niet zo veel distortion...
Je hebt nu een intro, en een uittro; nu de rest nog... toch?

file under: breakcore, zou ik zeggen

wel eens van Bong Ra gehoord?soort van nederlandse stijlpionier op dat gebied.

Die sample van mobb deep is al wel een beetje uitgekauwd, heb ik al vaak gesampled gehoord.

verder houd ik erg van distortion, maar dat moet niet ten koste gaan van transparantie denk ik.
het laag wordt heel zompig en ongedefinieerd...

maar goed een leuk experiment!

Origineel geplaatst door sjam
file under: breakcore, zou ik zeggen

wel eens van Bong Ra gehoord?soort van nederlandse stijlpionier op dat gebied.

Die sample van mobb deep is al wel een beetje uitgekauwd, heb ik al vaak gesampled gehoord.

verder houd ik erg van distortion, maar dat moet niet ten koste gaan van transparantie denk ik.
het laag wordt heel zompig en ongedefinieerd...

maar goed een leuk experiment!
Die vocal van mobb deep zit er alleen ff in om op te vullen, ben alleen een beetje aan het kloten :biertje:

Verder leg ik alle distortion-zeur-comments graag naast me neer, gezien dit juist de essentie is =)

Ik ken bong ra, vind zijn style niet zo heel vet, vind de poolse i:gor stukken beter ;-)

Thx voor de opbouwende kritiek :doei:

Back