[zuur]

Ik vind het wel een grappig nummertje, hoewel ik het geen Acid zou noemen... Het is lekker dansbaar, maar de 303 knalt er niet echt uit...

niet elke acid track moet 303 klinken
das nogal cliché om te zeggen eigenlijk
tegenwoordig kun je met elke betere synth en of software acid maken
303 periode is voorbij

Origineel geplaatst door ztran
303 periode is voorbij

?

wel apart trackje (zoals gewoonlijk)

Eerder bigbeat dan acid zou ik het noemen (is geen negatieve opmerking!)
Beetje ala Fused and Bruised (label) van een denk 8 jaar geleden. En dat is erg prettige herrie kan ik je melden.

R

Origineel geplaatst door Arv
wel apart trackje (zoals gewoonlijk)

Eerder bigbeat dan acid zou ik het noemen (is geen negatieve opmerking!)
Beetje ala Fused and Bruised (label) van een denk 8 jaar geleden. En dat is erg prettige herrie kan ik je melden.

R

komop dit is toch geen bigbeat,eerder een beetje mengsel tussen house ,funk en isznot
bigbeat is toch met die schuiftrompetten en of is dit mischien newteknobigbeat
toch ineens een ander trackie, hij is lekker hoor isnieZot :)

303 periode is voorbij
Acid staat niet per definitie gelijk aan 303... het is 'zuur klinkende' muziek... whatever that may be...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door turtel
toch ineens een ander trackie, hij is lekker hoor isnieZot :)

Daar zijn we het dan toch samen over eens beste Turtel :D

Origineel geplaatst door Arv
Daar zijn we het dan toch samen over eens beste Turtel :D

vindt ik ook

Attachments

• promo_playhouse_pooh.gif
    promo_playhouse_pooh.gif
    3,9 KB · Bekeken: 84
Klinkt meer als oldskool house.

Beetje chaotisch dat wel, maar met wat vage samples kan het nog meer. ;)

Yep... lekker weer.
Klinkt als een borrelende frituurpan... en dat is goed!

En borrelende frituurpan... Misschien een omschrijving voor heel Isnie's muziek? Of voor Isnie's muzikale brein zelfs? :dubbel:

Maar goed: ik stel me zoiets eigenlijk niet zo voor bij acid, maar dat boeit niet echt, het klinkt lekker, da's het belangrijkste. Ik vind het alleen nogal kort/onuitgewerkt. Misschien een stukje gas terug om weer terug in te klappen? Met een melodie/lead/iets er overheen? Of met een uitwerking van dat stuk dat op 1:36 begint? Of dat stuk als midden of zo (dat klinkt vet maar kort namelijk). Maar hoe dan ook: sterke drums, goede sounds!

Origineel geplaatst door Cheimoon
En borrelende frituurpan... Misschien een omschrijving voor heel Isnie's muziek? Of voor Isnie's muzikale brein zelfs? :dubbel:

Maar goed: ik stel me zoiets eigenlijk niet zo voor bij acid, maar dat boeit niet echt, het klinkt lekker, da's het belangrijkste. Ik vind het alleen nogal kort/onuitgewerkt. Misschien een stukje gas terug om weer terug in te klappen? Met een melodie/lead/iets er overheen? Of met een uitwerking van dat stuk dat op 1:36 begint? Of dat stuk als midden of zo (dat klinkt vet maar kort namelijk). Maar hoe dan ook: sterke drums, goede sounds!

nu, je het zegt als ik hem een paar keer gehoord heb krijg ineens trek in een broodje kroket:)

aparte wending in het isnie musical domain...
vind hem wat te repeterend... maar... dat komt omdat er ook 'andere' sounds over de zure lijn zijn heen gelegd die vreemd genoeg als 'vervelend' zouden kunnen worden ervaren maar we weten allemaal dat de 'echte acid' natuulk nog monotoner is dus in principe is dit nog niet eens zo verkeerd... ik ben het zeker eens met het feit dat je zelf dit je eerste en tevens laatste 'acid' trackje noemt... ik ga idd meer voor je weirdere shit maar dit was leuk geprobeerd... dat wel...

Acid staat niet per definitie gelijk aan 303... het is 'zuur klinkende' muziek... whatever that may be...
Dat is net wat ik zei, maar acid vertalen naar zure muziek is een simpele vertaling NO OFFENCE
Acid is een synoniem voor harde vieze duistere electro techno met een psychedelisch kantje....echt zuur is het niet, de oorsprong van dat woord ligt ergens anders, daarom no offence

Dat is net wat ik zei, maar acid vertalen naar zure muziek is een simpele vertaling NO OFFENCE

blijkbaar neem je er wel "offence" aan.

Acid is een synoniem voor harde vieze duistere electro techno met een psychedelisch kantje....echt zuur is het niet, de oorsprong van dat woord ligt ergens anders, daarom no offence

oh i dacht dat acid een synoniem was voor een saaie 808 beat onder een nog saaiere 303 lijn.

Back