Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door ztran
niet elke acid track moet 303 klinken
das nogal cliché om te zeggen eigenlijk
tegenwoordig kun je met elke betere synth en of software acid maken
303 periode is voorbij
Origineel geplaatst door Arv
wel apart trackje (zoals gewoonlijk)
Eerder bigbeat dan acid zou ik het noemen (is geen negatieve opmerking!)
Beetje ala Fused and Bruised (label) van een denk 8 jaar geleden. En dat is erg prettige herrie kan ik je melden.
R

Acid staat niet per definitie gelijk aan 303... het is 'zuur klinkende' muziek... whatever that may be...Origineel geplaatst door ztran
niet elke acid track moet 303 klinken
das nogal cliché om te zeggen eigenlijk
tegenwoordig kun je met elke betere synth en of software acid maken
303 periode is voorbij
Origineel geplaatst door turtel
toch ineens een ander trackie, hij is lekker hoor isnieZot![]()

Origineel geplaatst door Arv
Daar zijn we het dan toch samen over eens beste Turtel![]()

Origineel geplaatst door Cheimoon
En borrelende frituurpan... Misschien een omschrijving voor heel Isnie's muziek? Of voor Isnie's muzikale brein zelfs?
Maar goed: ik stel me zoiets eigenlijk niet zo voor bij acid, maar dat boeit niet echt, het klinkt lekker, da's het belangrijkste. Ik vind het alleen nogal kort/onuitgewerkt. Misschien een stukje gas terug om weer terug in te klappen? Met een melodie/lead/iets er overheen? Of met een uitwerking van dat stuk dat op 1:36 begint? Of dat stuk als midden of zo (dat klinkt vet maar kort namelijk). Maar hoe dan ook: sterke drums, goede sounds!

Dat is net wat ik zei, maar acid vertalen naar zure muziek is een simpele vertaling NO OFFENCEAcid staat niet per definitie gelijk aan 303... het is 'zuur klinkende' muziek... whatever that may be...
Origineel geplaatst door ztran
Dat is net wat ik zei, maar acid vertalen naar zure muziek is een simpele vertaling NO OFFENCE
Acid is een synoniem voor harde vieze duistere electro techno met een psychedelisch kantje....echt zuur is het niet, de oorsprong van dat woord ligt ergens anders, daarom no offence
ik weet niet, interpreteer naar eigen keuzeblijkbaar neem je er wel "offence" aan.