[ iets ] - Pi - I Know You 2

PIE

Stamgast
Tja, wat zal ik er over zeggen.
Ik moet m'n tracks afmaken... deze had ik nog liggen... ik heb er maar iets van gemaakt.
De stem sample zat al eens in een oudere track, maar daar kon ik maar niets van maken... dus nu maar iets nieuws van gemaakt.
Zo heb ik in ieder geval weer iets om te luisteren op m'n mp3 speler zal ik maar zeggen.
Tis nog wat ruw, maar het heeft wel wat.
Zoals altijd een simpele track, zonder te veel toeters of bellen.

www.e-phonic.com/mp3/files/PI 2005/PI_-_I_KNOW_YOU2.mp3

PI 8)

Lekkere relaxte plaat. :okdan:

Ik vind alleen de stemsample wat minder. In een andere plaat stoppen dan maar? :)

te gek man!:biertje:

je [/B]MOET[/B] hem afmaken :D

kan je die bas nog wat warmer krijgen? neigt een beetje naar metro area, gaaf hoor. kleine fill-ins, effectje hier, effectje daar, wat dynamischer mixen et voila, dan wil ik hem hebben (als aiff dan he;) )

en inderdaad de stemsample is niet echt nodig

[/B][/B]:stupid

Nee, is die stem overbodig?
Ik vinnet juist wel iets hebben eigenlijk.

Ik kom steeds weer op het afmaak verhaal... telkens als ik dat dus probeer, en dingen toevoeg, word het nummer er niets beter op.
Misschien moet het wel zo zijn... wat zou jij er nog aan doen als het jou track was?

Inderdaad, de bas kan beter. Ik zit nu op de koptelefoon te mixen (wat niet kan)... Moet ff zachtjes doen hier ;-)

Origineel geplaatst door PIE
Nee, is die stem overbodig?
Ik vinnet juist wel iets hebben eigenlijk.

ik vind de stemsample ook wel ok. hij komt er maar een paar keer in en overheerst niet in de track. dat is goed!

Ik kom steeds weer op het afmaak verhaal... telken als ik dat dus probeer, en dingen toevoeg, word het nummer er niets beter op.
Misschien moet het wel zo zijn... wat zou jij er nog aan doen als het jou track was?

ik zou er niets aan veranderen om eerlijk te zijn. vind hem nu heel goed eigelijk. ik heb niet het gevoel dat ik iets mis. ik luister nu al voor de 4de keer.

die beat is heel lekker. misschien kan je hem wat vettiger, vieziger, geiliger, sleazy-er mixen, misschien wat droger. af en toe zou ik met die kicks wat meer varieren om m af en toe wat te remmen/op te fokken om daarna weer in die lekkere flow te komen. hihats klinken al cool. alleen de trrrrrrrrrrrr hoeft niet altijd, die is juist vetter als je hem af en toe hoort of misschien wel iets laat varieren/ontwikkelen. af en toe een break in de beat ( dan willen die hip/hop juggle gassies hem ook hebben ;) )of maar 1...

de grote tip zou zijn:

nu niet lui zijn en hem echt maat voor maat vet maken. gewoon begginen ermee, dan komen de ideetjes vanzelf

ik ben erg benieuwd!

ja misschien heeft fuse wel gelijk over de beats. dat is eigelijk het enige waar ik nog op zou werken. voor derest vind ik het top.

tnx fuse & isnieZot...

@Fuse
Ik zit met de term "afmaken" altijd aan "meer dingen toevoegen" te denken.
Dat hoeft dus niet zo te zijn... maar dat vergeet ik steeds.
Kleine veranderingen moet het dus zijn dan ;-)

De mix kan nog veel beter... hier heb ik nu amper tijd aan besteed.

Heb ik weer wat te doen dit weekend... kep ook nog een "Get Together" liggen die de zelfde behandeling nog moet krijgen.

Aan de andere kant ben ik al lang blij dat er weer wat muziek uit me komt.
Dat was vorig jaar we anders...
En ondertussen ben ik ook nog een 808 kloon aan het bouwen. :biertje:

Tnx! maar weer.
Pi 8)

De track komt wel erg traag op gang vind ik. De beats zijn niet erg spannend, waardoor het begin nogal saai is. Maar verder is ie lekker hoor!. Heerlijk blues achtig gitaartje, fijne bass. Hoe verder je komt in het nummer, hoe fijner ie wordt. Die stem vind ik prima, ik zou alleen de delay minderen of weghalen.

?

:confused:

Fuse ..... DJ Fuse ?!

Ik ben in de war.

Lijkt me wel dat dit gewoon op vinyl komt of niet?
Als dit niet geperst wordt weet ik het ook niet meer echte funky stylo...hot!
Zoniet moet je dit echt eens gaan versturen want dit persen labels wel!
Doet me ook wel een beetje aan saint germain denken maar dan met een cassius achtige rinocerose flavour...klinkt dus behoorlijk als franse stylo in mijn oren!

Als je een album zou hebben zou ik het kopen!

Ga zo door!!! Toppie:okdan:

trouwens...gitaar: sample?
of speel je dat lekker zelf in...en die synth's zijn erg vet!! klinkt necht wel warm deze x....klinkt erg analogig ook...mooi!

Origineel geplaatst door xpanded stereo
Weer erg goed...:halleluja

ja hij klinkt lekker hoor

Back