PB box grootte

Ik had afgelopen weekend nog iemand's telefoonnummer uit de mailnotificatie gevist.. met veel zoeken gelukt.. bericht had ik dus wegens tekort ruimte per ongeluk verwijderd.

Zo'n backup, met alles kris kras door elkaar en van die heerlijke overzichtelijke codes er tussendoor is natuurlijk leuk als naslagwerkje.. maar als je afentoe op een andere locatie bent heb je daar vrij weinig aan..

De mailnotificatie gebeurt afentoe en dus niet alle berichten staan daartussen.. en zoeken daartussen is ook niet echt overzichtelijk...
'k Weet niet of ik en Vinnieq de enige met dit probleem zijn maar wat extra PB plaats om te overbruggen zou wel erg fijn zijn dus :)

Welke hoeveelheid berichten zou dit "probleem" oplossen? Mijn idee blijft dat het een symptoom is van elk bericht maar bewaren terwijl het eigenlijk een plek is om actieve correspondentie te kunnen onderhouden. Indien dit met 300 berichten niet lukt kun je elkaar beter bellen denk ik. :P Een mailbox is op een gegeven moment immers ook vol, en welke berichten besluit je dan weg te gooien?

Zou het verhogen van het maximum van 300 > 500 dit probleem oplossen? Of is het eigenlijk zo dat er wordt gezocht naar een maximum van zeg 5 of 10.000 zodat je oneindig berichten kunt bewaren?

Ik begrijp het concept hoor. Gmail en bijv. outlook.com met de bijna oneindige mailboxen en je hoeft eigenlijk nooit meer iets op te schonen. Maar uitendelijk zul je 97% (als het niet meer is) van wat je bewaart hebt nooit meer bekijken. Echt belangrijke informatie sla je per definitie elders op lijkt me. :)

Mijn berichten die ik graag wil bewaren zou ik ook graag in SF layout willen behouden omdat ik een screenshot van dergelijk backup bestand geen waarde vind hebben... (en die kun je zelf ook zo maken natuurlijk.....

Zojuist bekeek ik mijn inbox (omdat ie op 100% stond) en het was echt een afweging wat nu weer te deleten.
Voor de rest vraag ik me af of ik de enige ben die continue op 90-100% zit...
De 300 berichten zijn dus de verzonden en ontvangen berichten samen. Ik zou al blij zijn als er 500 berichtjes kunnen worden opgeslagen maar 1000 is natuurlijk nog luxer.

Ik heb trouwens ruim 3000 berichten gepost en er zijn mensen met het tienvoudige.. is dat geen probleem dan??

Ik heb het maximum aantal priveberichten verhoogd naar 1000

Met jouw bijdrage kunnen we het Synthforum zonder winstoogmerk draaiende houden en krijgen we de ruimte om de dienstverlening uit te breiden.

We willen je daarom graag in de gelegenheid stellen om een steentje bij te dragen door middel van een donatie.

Je kunt een passend bedrag overmaken naar:

Stichting Synthforum Nederland
Rekeningnummer: 13 52 36 568
Bank: Rabobank Venlo
IBAN: NL87 RABO 0135 2365 68
BIC: RABONL2U

Je kunt ook gebruik maken van Paypal :

Mijn berichten die ik graag wil bewaren zou ik ook graag in SF layout willen behouden omdat ik een screenshot van dergelijk backup bestand geen waarde vind hebben... (en die kun je zelf ook zo maken natuurlijk.....

Zojuist bekeek ik mijn inbox (omdat ie op 100% stond) en het was echt een afweging wat nu weer te deleten.
Voor de rest vraag ik me af of ik de enige ben die continue op 90-100% zit...
De 300 berichten zijn dus de verzonden en ontvangen berichten samen. Ik zou al blij zijn als er 500 berichtjes kunnen worden opgeslagen maar 1000 is natuurlijk nog luxer.

Ik heb trouwens ruim 3000 berichten gepost en er zijn mensen met het tienvoudige.. is dat geen probleem dan??

terugzoeken door de backup bestanden is niet leuk idd. Het gaat my niet om nostalgie, maar vooral om aan- en verkoop geschiedenis.

Ik heb het maximum aantal priveberichten verhoogd naar 1000

Met jouw bijdrage kunnen we het Synthforum zonder winstoogmerk draaiende houden en krijgen we de ruimte om de dienstverlening uit te breiden.

We willen je daarom graag in de gelegenheid stellen om een steentje bij te dragen door middel van een donatie.

Je kunt een passend bedrag overmaken naar:

Stichting Synthforum Nederland
Rekeningnummer: 13 52 36 568
Bank: Rabobank Venlo
IBAN: NL87 RABO 0135 2365 68
BIC: RABONL2U

Je kunt ook gebruik maken van Paypal :

ga ik meteen doen. dank.

terugzoeken door de backup bestanden is niet leuk idd. Het gaat my niet om nostalgie, maar vooral om aan- en verkoop geschiedenis.

Ja, dat heb ik ook. Eenmaal weg en je weet ook je contact niet meer terug te vinden. Mits je
natuurlijk ergens het hebt bewaard (telefoon). Maar toch, je mist de context dan enzo.

Die 1000 is nice Matt (long time no see.. :D )

Max verhoogd naar 1000, tadaaa! :)

Over een maand verwachten we wel een vraag of het naar 2000 kan uiteraard. :P

Poweruser account instellen voor 10 euro per jaar.

Powerusers mogen 5000 berichten
1x per 2 dagen verkoopthreads schoppen
Toegang tot poweruser subforum (dan ben je dus echt heel cool)
Krijgt sf feestmutsje voor tijdens meetings
Mag eigen postings wissen / editen tot 24u na plaatsen
Mag reageren in verkoop draadjes van anderen
Kan nooit gebanned worden
Mag spammen..

:D

Dank voor de overbruggingsruimte in de inbox. :)
Donatie done..

Omdat sommigen geen waarde hechten aan berichthistorie betekend dat nog niet dat anderen dan maar hun berichten moeten deleten..

Laatst gewijzigd:
Back