(electropop)nIQ ft. Hydra

nIQ

Stamgast
even nog eens een nr.tje posten...

nog niet "helemaal" af maar wel bijna...

nIQ ft. Hydra: OUTGOING

Stemmen moeten nog beter en wel nog wat prutsen,maar ik had toch al graag jullie mening gehoord...

Grz. Nik

Niemand?

:confused:

ondertussen ben ik er wel van overtuigd geraakt dat de stemmen(vooral de mijne) echt wel beter moetten en dater wat meer variatie mag komen in de drum's.

EN TOCH HAD IK GRAAG WAT INPUT GEHAD VAN JULLIE ;{

Ik heb namelijk niet de wijsheid in pacht en kan alle goeïe raad gebruiken....

grz. Nik

Laatst gewijzigd:
Ik vind het wel ok.

Misschien is af en toe een andere drum gepast (iets met een 808 snare bv.). De 2e bass zou ik persoonlijk wat "warmer" maken. Heb je geen minimoog ter beschikking? :D En dat leadsoundje begint na een tijdje wel tegen te vallen ...

Overall aardig gelukt.

:okdan:

Origineel geplaatst door apollo
Nu ik zo nog eens opnieuw luister, klinkt eigenlijk wel erg kitscherig. :D Dat was toch de bedoeling? ;)

Een beetje wel ja :D

Heerlijke cheese, ik vond het erg leuk om te horen. Je zou er nog wat elementjes bij kunnen doen. Wel goede keuze van geluiden. Het deed me een beetje aan Moog Cookbook denken. Je kan er ook wat 'crazy' geluiden in gooien.. wat geflipte synth-fx ofzo.

Het idee is goed iig.

Ik heb het idee dat er qua mix nog wel behoorlijk gesleuteld moet worden.. Het klinkt een beetje te druk (ook qua frequenties) en gestapeld. Ook de synths vind ik nie zo eigenlijk..
De voices, tja grappig.

IMO

R

Back