post hier je laurent garnier remix

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
http://www.music.herejezus.nl/control the house mp3.mp3

een error?

die bovenstaande link werkt wel volgens mij

Deze doet het wel. Ik vind de beschikbaar gestelde samples overigens erg weinig zeggend. Wel leuk om te zien hoe men hier invulling aangeeft. Een remix contest van "May the funk" van Thrash lijkt me boeiender :eureka: .

Vind de remix van discodeluxe wel lekker meeslepend.

ik heb mijn info betreffende de contest uit interface.
ik heb nog nooit met zo iets meegedaan maar eens moet de eerste keer zijn.
een zgn. snippet heb ik , een web edit zal ik maar zeggen, gepost dus oordeel zelf.
excuses voor de slechte geluidskwaliteit, het gaat om het idee he.(k#t mp3)

btw. goed idee om een remixthread aan te maken.
het is leuk om met materiaal van een ander je eigen visie er op los te laten.

Attachments

• controlling the house(bassmaster remix web edit).mp3
    956 KB · Bekeken: 59
Origineel geplaatst door bassmaster
ik heb mijn info betreffende de contest uit interface.
ik heb nog nooit met zo iets meegedaan maar eens moet de eerste keer zijn.
een zgn. snippet heb ik , een web edit zal ik maar zeggen, gepost dus oordeel zelf.
excuses voor de slechte geluidskwaliteit, het gaat om het idee he.(k#t mp3)

btw. goed idee om een remixthread aan te maken.
het is leuk om met materiaal van een ander je eigen visie er op los te laten.

ja zeker je bedoelt een apart gedeelte om remixeb te plaatsen op het forum?

lekker trippy acid die remix hoor

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
maar wel lekkere funky beats vind ik hoor

Heb die grooves van LG in Recycle gechopped. Vervolgens in m'n S5000 geladen. Het midi bestand van de grooves speel ik af in Ableton. De vocals heb ik met de vocorder van m'n Ion bewerkt en als audio loop in Live laten lopen.

De extra bass vanaf 2.25 is ook weer de Ion. Verder nog wat drumsamples toegevoed in de Live sampleplayer. Was niet geïnspireerd en skilled genoeg om er meer van te maken. En aan een dood paard moet je niet trekken, ophouden dus :)

yep, en als er weer een remixcontest is ff een seintje voor de liefhebbers.
helaas heb ik (nog) geen eigen webruimte want dat komt de geluidskwaliteit wel ten goede.
btw. bij het laatste gedeelte van mijn remix (het 303gedeelte) zit er ook nog een mooie 808 hihat bij, maar die valt nagenoeg weg in de mp3 :dubbel: :( :dubbel: :okdan:

waar kan ik op een eenvoudige manier webruimte krijgen voor dit soort dingen?

yep, en als er weer een remixcontest is ff een seintje voor de liefhebbers.
helaas heb ik (nog) geen eigen webruimte want dat komt de geluidskwaliteit wel ten goede.
btw. bij het laatste gedeelte van mijn remix (het 303gedeelte) zit er ook nog een mooie 808 hihat bij, maar die valt nagenoeg weg in de mp3 :dubbel: :( :dubbel: :okdan:

waar kan ik op een eenvoudige manier webruimte krijgen voor dit soort dingen?

herejezus.nl ofzo

:frons:
ik heb webspace aangevraagd bij herejezus maar bij de uploadpagina raak ik het spoor bijster.....
oftewel: snap er geen reet van!

waarom geen online help?

:frons:
ik heb webspace aangevraagd bij herejezus maar bij de uploadpagina raak ik het spoor bijster.....
oftewel: snap er geen reet van!

waarom geen online help?

Er loopt een thread op dit forum over deze webspace brenger, vraag het daar eens. Maak je meer kans op een antwoord als in een remix thread :eureka:

Origineel geplaatst door apollo

Persoonlijk vond ik het album als geheel wat teleurstellend en ik vond het te remixen nummer ook niet erg inspirerend ... ik heb dus ook niet meegedaan. :D

Zijn albums liggen altijd wat zwaarder, maar wat een DJ!!! :okdan:

ik heb net een mailtje gekregen waarin staat dat ik bij de beste 22 hoor, en zodoende vanaf volgende week gratis van de website www.thecloudmakingmachine.com the downloaden ben... relaxed 8) !

-------------
22 of these remixes are really high quality. Only one will be included in the vynile package we are preparing. The other 21 mixes deserve to be listen by a large audience.
The style is wide open in these 21 mixes: 10 are pure techno. 5 are kind of down tempo. 1 is drum&bass, 1 broken beat, 1 totally experimental, 1 very pop and 1 more a cover than a remix. And we propose to put these remixes available for free downloading on www.thecloudmakingmachine.com in a week.
-----

Back