buzzmachine

cns

sfm
Iemand hier al enigzins ervaring mee, geloof dat het een beetje met reaktor te vergelijken is alleen is de buzzmachine enigzins het proberen en gebruiken waard?

beetje spartaans, kan er goede geluidskwaliteit uit krijgen... is mij nog nie gelukt:(

(newbie) vergelijkbaar met reason, alleen zonder gelikte skin

maar is het nu wel of niet als vst plugin te gebruiken?

voor zo ver ik weet niet,
tis meer als reason, een standalone, alleen met synths, trackers en sample-editors.

ben nog best nieuw, dus kweet nie of de effecten vst zijn:confused:

Buzz is niet als plugin te gebruiken, het is wel een VST(i) host je kunt er dus vst's inladen.

Daarnaast is buzz veel flexibeler dan reason is. Je moet het zien als hele grote modulaire synth/sampler/effect etc etc alles kan aan elkaar gepatched worden.

Als je niet veel verstand van synths e.d. heb is het niet echt aan te raden. Het zit niet allemaal even simpel in elkaar. Maar als je het door hebt vindt ik het een goed pakket en als je gaat kijken naar de prijs (== gratiz) dan mag je niet klagen.

Wat ik ook nog een groot voordeel van buzz vind is de sequence manier zoals die ook in oude trackers gebruikt werd :halleluja ik vind persoonlijk dat cubase en al die andere sequencer pakket niet zo lekker werken als buzz

Back