Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door apollo
Het nummer heeft een leuke sfeer. Klinkt ook alsof er veel analoogs in verwerkt zit (solina string, linn drum, ...?).
Maar het geheel mist iets. Je gaat de 4 to the floor kant op, maar daarvoor is het niet opzwepend genoeg denk ik. Misschien ligt het wel aan de kick die er niet volledig in past ...

Origineel geplaatst door King of Snake
Het klinkt best retro vind ik, beetje 80's of zo. Mooie open mix, maar de drums zouden van mij iets meer verspreid over het stereobeeld mogen worden, klinkt nu een beetje mono. De drumprogramming op zich vind ik wel ok.
Verder gebeurt er net iets te weinig qua geluiden en opbouw. Het blijft een beetje één loop wat de hele tijd doorgaat. Maar dan wel een mooie loop![]()
Wellicht dat er vanavond zomaar een lekkere lead o.i.d. uit komt rollen...Origineel geplaatst door pad
Dit is met Reason gemaakt. Niets analoog dus...

Zo zie je maar.![]()
Zo zie je maar.![]()
Origineel geplaatst door hermax
Ik ook niet echt![]()
Het is dat ik niet weet wat Reason voor een programma is. Kan je daar dan alleen maar softsynths mee aansturen?
een progje dat mijn synths NIET kan aansturen??)Origineel geplaatst door pad
Ach... als je geen synths hebt, is het allemaal zo ellendig niet![]()
als je vingers bepalen wat er gebeurt ipv welk scherm je voor je hebt zal het allemaal een stuk vetter worden. ook vind ik reason altijd zo reason klinken, maar das weer wat anders. Volgens mij kan je hier in ieder geval wel een vette track van maken
Doet me ineens ook een beetje aan de sommige vroege Underworld platen denken.Origineel geplaatst door turtel
hij klinkt lekker pad![]()
misschien die bassen een tikkie minder, maar dat kan ook aan mij liggen dus dat hoeft niet![]()
relaxd hoor
Origineel geplaatst door King of Snake
Ik heb de eerste versie niet meer op m'n computer staan dus kon het niet precies vergelijken maar volgens mij is deze versie wel een stuk beter.Doet me ineens ook een beetje aan de sommige vroege Underworld platen denken.