Uh senso... ga lekker door aan je biologie ofzo :confused: In de computerwereld is beste en sterkste gewoon hetzelfde ... okay real media komt een eind met hun geld input maar divx wint toch echt wel hoor!
hey ... we zien het wel joh als dat mpeg-4 zo revolutionair is krijgen we het van zelf wel een keer voor de kiezen maar voor het zelfde geld flopt het en horen we er nx meer over.
vb. Philips DCC was ook een goeie uit vinding maar het flopte door de komst van MD... mischien is het hier wel het zelfde mpeg-4 komt uit en een ander heeft weer iets anders dat de consument meer aanstaat.
ben t toch niet echt eens met dat de sterkste en beste is t zelfde in de computerwereld. Waarom werk je met MS word. Omdat t de beste is?!? kloteprogramma doet elke 5 minuten 10 dingen die ik niet wil
Okay...zullen we nou maar weer on-topic gaan? Lijkt me wat interessanter dan het Sterkste/Beste verhaal... daar kan je namelijk nog hele lange discussies over houden!
Als mp4 hetgeen biedt wat men wil, dan zie ik niet echt in waarom het geen succes zal worden en wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen... ik zie dus ook niet in waarom mp3 en mp4 niet gewoon tegelijk kunnen bestaan?? (waarom probeer ik het nou eigenlijk nog een keer )
een reden dat t moeilijk zou kunnen zijn om in te burgeren is omdat mp3's al zo ontzettend wijd verbreid en gestandaardiseerd zijn. Maar ja als winamp stuff mp3 EN mp4 ondersteunt komt t wel van de grond
Ik denk het ookl. Zolang er maar ondersteuning is komt 't wel goed ermee, en de consumenten willen niks liever als nog meer compressie (lees: minder lange downloadtijden)
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.