Ik zoek woonruimte in Hilversum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Damjone

digifiel
Ik zat even de fora wat door te neuzen en zag dat JohnyBusca via dit topic
zijn kamer in Eindhoven heeft aangeboden, dus dacht ik dat ik dit ook wel kon maken ;) Zo niet, dan is het natuurlijk logish dat deze post verwijderd wordt :slotje:

Maar ter zake, over ruim anderhalve maand begin ik mijn laatste studie jaar in Hilversum aan de HKU. Ik ben op dit moment hard op zoek naar woonruimte in Hilversum of in een dorp/stad er in de buurt, die het liefst geschikt is voor 2 personen. Dus als iemand een tip heeft, iemand kent die weggaat, iets weet dat leegstaat of wat dan ook, dan zou een PB erg welkom zijn. De gouden tip wordt rijkelijk beloond met bier :biertje:

Alvast bedankt :)

Re: Woonruimte Hilversum

Re: Woonruimte Hilversum

Origineel geplaatst door Damjone
Maar ter zake, over ruim anderhalve maand begin ik mijn laatste studie jaar in Hilversum aan de HKU.

ik ook! dus sorry, ik kan niks voor je doen. wat ga je studeren?
ook sound design [net als ik]?

[offtopic]

Haha, koel :) Neen, ik ga MM doen, Master of Multimedia. Bij EMMA, is die studie van jou ook een EMMA opleiding ? Dan zien we elkaar vaak genoeg in dat gangetje daar haha ;)

heeft EMMA ook een Master of the Universe studie? ;)

Origineel geplaatst door olafmol
heeft EMMA ook een Master of the Universe studie? ;)

K wis nie dat de castle greyskull in hilversum stond.

Origineel geplaatst door Damjone
[offtopic]

Haha, koel :) Neen, ik ga MM doen, Master of Multimedia. Bij EMMA, is die studie van jou ook een EMMA opleiding ? Dan zien we elkaar vaak genoeg in dat gangetje daar haha ;)

oooops, niet goed gelezen, je gaat aan je LAATSTE jaar beginnen. ik aan mijn eerste...

Master of the Universe wordt je alleen als je Skeletor kunt verslaan, maar dat schijnt nog niet zo gemakkeljk te zijn. Daarom doe ik het eerst even rustig aan, kijk hoe anderen hem proberen aan te pakken, en dan kom ik plotseling met een supertactiek om die bleekneus eens een danig lesje te leren. :duivels:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back