chariots of fire examen

Ok, na mijn deceptie toch ff wat anders gemaakt nog...

Ik heb de toeter ff anders gemaakt. En nu ff me best gedaan op de soundscape van chariots of fire...:D

Hoe klinkt ie nu, beter?:) wel wat drukjes. maar goed... gewoon over elkaar heen spelen is dit.

wat minder vals...en andere piano...en met begeleding... mixtechnisch niet aan gezeten dus.

En we wachten op het "harde" maar eerlijke oordeel van VanHeckis....8D

:dubbel: :dubbel:

Unic - chariots of fire - Soundscape.mp3

Vangelis a la jazz

Vangelis a la jazz

haha dat ik durf te posten, maar als unic durft durf ik ook, vangelis in jazz kleedje.
Melodie Charoits of Fire in andere toonaard en variatie in jazz harmonie...
oh jee
jazzy vangelis

Origineel geplaatst door Unic
Ok, na mijn deceptie toch ff wat anders gemaakt nog...

Ik heb de toeter ff anders gemaakt. En nu ff me best gedaan op de soundscape van chariots of fire...:D

Hoe klinkt ie nu, beter?:) wel wat drukjes. maar goed... gewoon over elkaar heen spelen is dit.

wat minder vals...en andere piano...en met begeleding... mixtechnisch niet aan gezeten dus.

En we wachten op het "harde" maar eerlijke oordeel van VanHeckis....8D

:dubbel: :dubbel:

Unic - chariots of fire - Soundscape.mp3

Nou, als jij dit zo ff in de tussentijd in elkaar gezet hebt dan ben je een knappe jongen!

Dit heeft wel wat hoor. en dan zegt je n.b. dat vangelis stijl niks voor je is ? de manier waarop je in gebroken octaven het chariots thema in deze soundscape plaatst doet me erg denken aan track 2 van de voices album. zo'n beetje hetzelfde idee wel. :okdan:

je bent volgens mij veel expressiever en dus muzikaler bezig wanneer je zelf iets maakt/ improviseert dan wanneer je iets exact moet imiteren en eigenlijk is dat veel belangrijker lijkt me.

ik luister nu voor de 2e keer en het is echt niet slecht (= goed dus)

1 ding, die trompetten zijn nog steeds wel vals (de inzet is telkens iets te hoog) maar dat is je vergeven hoor.

Re: Vangelis a la jazz

Re: Vangelis a la jazz

Origineel geplaatst door Cyber_MSD
haha dat ik durf te posten, maar als unic durft durf ik ook, vangelis in jazz kleedje.
Melodie Charoits of Fire in andere toonaard en variatie in jazz harmonie...
oh jee
jazzy vangelis

zo kan het ook ja :)

eej, gij kent wel speulen man...

:okdan:

Re: Re: Vangelis a la jazz

Re: Re: Vangelis a la jazz

Origineel geplaatst door VanHeckis
zo kan het ook ja :)

eej, gij kent wel speulen man...

:okdan:

En of hij kan spelen.. Ik heb al veel meer van hem gehoord. maar hij post helaas zelden.=(

Maar hij kan spelen! whoaaaaaa smullen:{ en ook vangelis ken ie goed:)

Unic, straks ga ik blozen!

Attachments

• bloos.png
    bloos.png
    710 bytes · Bekeken: 87
Origineel geplaatst door Cyber_MSD
If you insist
hier zijn wat trackjes nog van me, maar is off topic hoor UNIC
Amphiates 1 intro amphiates 2
- sorry unix heb die spiral niet meer -

nou da's inderdaad niet verkeerd.

ik vind de no.1 wel beter als no.2. het lijkt net alsof die climax er niet helemaal uit komt schreeuwen bij no.2 terwijl ie dat wel graag zou willen (ben ik nog te volgen?) maar misschien is ie iets te zacht opgenomen of zo?

maar ik vind het gebruik van die percussiesamples heel goed. spannend gedaan. ook dat gekke riedeltje dat er even uitspringt op 1.26/1.27 van no.1 is goed gedaan.

kben van plan om de eerste helemaal opnieuw te maken
bij de tweede komt er nog iets bij natuurlijk, kzal wel zien wat er bijpast en wat niet, hopelijk krijg ik een goed reultaat, wil namelijk een hele cd vol krijgen. Hoop me daty me dat lukt, want vaak heb ik een idee en na een tijdje vind ik het opeens niet goed genoeg meer en gooi ik het weg, en heb ik daar later spijt van. Maar deze keer hebk er vertrouwen in, Amphiates moet en zal er komen dit jaar nog. hehe :P

(I wish I had a Yamaha CS80)

Geen CS80, maar een simpel Rolandje.

Attachments

• poormanscs80.mp3
    603,5 KB · Bekeken: 81
klinkt niet slecht, welke roland is het?
Ik heb mijn CS80 brass-sound gemaakt met FM7 (DX7 software)
Ik heb wel arturia CS80v maar de laatste tijd crasht Nuendo als ik em start, echt vreemd, heb nochtans hele krachtige pc, nouja.
Geef mij toch maar hardware, zo'n CS80 met kenton midi en een elka synthex, mmmmmmmm (smelt weg), owja en een memorymoog :D

Hmmm Roland D-serie (D20, D50, D70?), kzie die sound nog nie uit een juno komen, klinkt het te anders voor.

Back