[uitgaanstips] Awakenings Festival 2005

Yawgmoth

Moderator
Staff member
02/07/2005
10.30-00.00
Awakenings Festival 2005
Festivalterrein Spaarnwoude

Voor de 5de keer zal Awakenings festival laten zien waarom er wereldwijd met respect gesproken wordt over dit unieke technofestival op de grens van Amsterdam.de voorverkoop start 15 april

2 Dollar Egg (Live)
2000 and one & Jerome (Live)
Adam Beyer
Amok
Andre Galluzzi
Bart Skils
Cari Lekebusch
Chris Hope
Darko
Dominik Eulberg
Esser
Frank Kvitta
Function (Live)
Gabriel Ananda (Live)
Gideon
Joris Voorn, (Live)
Karotte
Krause duo nr. 2
Magda,
Marco Nastic
Marco Remus
Michel de Hey
Misa Salacova
Paco Osuna
Pet Duo,
Ricardo Villalobos
Rush
Sebastian Kramer (Live)
Secret Cinema (Live)
Shinedoe
Speedy J (Live)
Steve Bicknell
Steve Rachmad
Taakaki Itoh (Live)
Umek,
Valentino Kanziani
Wighnomy Brothers
Zip&Sammy

Origineel geplaatst door mono-poly
Weer zo een openlucht festival wat als het donker word afgelopen is.

:kont:

Pffff, je bent er duidelijk nog nooit geweest! Beste feest van het jaar elk jaar! Goeie sfeer, super muziek :biertje: !

Waarom moet een feest sowieso tot diep in de nacht duren eigenlijk?

Ik ben iig weer van de partij!!!

Omdat er overdag gewoon een andere sfeer is.
En ik vind dat ik het gewoon aangenamer vind als ik de strobo kan zien knallen etc.
Of doen ze er overdag een zwarte lamp in? :D
En nee ik ben er nog nooit geweest puur om de reden dat het alleen overdag is.

Omdat er overdag gewoon een andere sfeer is.
En ik vind dat ik het gewoon aangenamer vind als ik de strobo kan zien knallen etc.
Of doen ze er overdag een zwarte lamp in? :D
En nee ik ben er nog nooit geweest puur om de reden dat het alleen overdag is.

Er is 1 open main stage. De rest is in tenten waar ze gewoon een lichtshow enzo hebben. En in die tenten knalt de strobo zo goed als net zo hard hoor. En als je de lasershow tegen als het donker wordt er op de mainstage in ziet knallen heb je daar je dosis licht wel te pakken. Geloof me.

Overdag is er inderdaad een andere sfeer, een rustige, gezellige sfeer die erg fijn is om in rond te lopen. In de SCHRANZ tent gaat het er vaak wel gewoon van je pillestamps aan toe dus daar hoef je je niet druk om te maken.

Maar ik denk dat je in 2006 eens een kijkje moet gaan nemen.....je mening zal snel veranderen vrees ik (2005 is volledig uitverkocht (ook aan de deur))

Verder is dit festival gewoon super geregeld, goed eten voor een festival. Eten en drinken betaalbaar. Stromend water toilleten (geen dixi's dus!) en lekker voldoende ruimte voor iedereen (niet een volledig afgeladen terein).

Vorig jaar ging het regenen en was het nog te doen in de tenten. Dat zie je op andere festivals wel eens anders.

Weer zo een openlucht festival wat als het donker word afgelopen is.

:kont:

boodschappen doen met je moeder op zaterdagmiddag is toch ook leuk??

best een geinig line-up wel... van minimal tot takkeherrie...
en dat 't overdag is boeit me niet...na genoeg biertjes gaan bij de meesten de lampjes toch wel uit.

Awakenings sucked echt zwaar, totaal geen sfeer, alleen maar kutventjes en alles is overdreven duur....voor wannabe techno hoogwaterbroekeflikker jocks. Doe maar lekker dom!

En die line up daar lig ik ook niet wakker van...het klinkt uiteindelijk toch allemaal hetzelfde...boom boom bomm boom bomm boom boom.

Inderdaad :kont:

Wow, het festival was echt ernstig cool.

Ik ben het overigens met smackos eens wat dat boom boom boom in de schranz tent betreft.

Die tent hoort echt niet op het festival thuis. Gabber draaien en het dan techno noemen. Je begrijpt dat heel pillenslikkend nederland daar, inclusief Australians/ kale koppen/ grote ogen, stond te hakken. TRIEST!

Voor de rest snap je er overigens niks van smackos. Omdat alle pillenvreters in die ene tent rondhangen was het op het overige terein een supersfeertje. Goeie muziek, minimal/ electro, groovy en lekker treintjes techno. Echt een topdag.

De geluidsinstallatie waren dit jaar heel goed overigens. Weer een verbetering van de organisatie.

Nee dit was een superfeestje. Beste grote feest van het jaar met afstand.

Origineel geplaatst door bliepertronic
als er ooit een psytrance lineup bij komt ga ik er ook eens een kijkje nemen

Daar kun je lang op wachten vrees ik.

Origineel geplaatst door smackos
Awakenings sucked echt zwaar, totaal geen sfeer, alleen maar kutventjes en alles is overdreven duur....voor wannabe techno hoogwaterbroekeflikker jocks. Doe maar lekker dom!

En die line up daar lig ik ook niet wakker van...het klinkt uiteindelijk toch allemaal hetzelfde...boom boom bomm boom bomm boom boom.

Inderdaad :kont:

IS overigens erg jammer dat je zo op line-ups afgaat.

Zoek je dan echt alleen maar de grote namen? Zoals de organisator altijd aangeeft heeft minsten 1 op de 3 DJ's nog nooit op awakenings gedraait. Sterker nog, veel DJ's heb ik vaak nog nooit van gehoord.

Takaaki Itoh is trouwens echt mijn nieuwe held. Wat een superset draaide die man. En Cari Lekebusch was echt overdreven vrolijk dit keer. Al was zijn set wat minder maakte hij er wel een 1e klas feestje van.

En er waren ook nog enkele zeer leuke livesets. Maar goed, je kunt ook chagrijnig in het rond gaan staan kijken en je irriteren aan die paar mensen die er, toegegeven, eigenlijk niet thuis horen.

Een beter milieu begint bij jezelf zeg ik altijd maar! 8)

Het was weer als vanouds.
AWAKENINGS Festival :halleluja

vette line up, relaxte mensen, goeie sfeer. alleen het eten was een beetje duur.
tip voor de mensen met commentaar over awakenings: :kont: ga maar lekker naar sensation dan lopen dr ook geen tamme gasten op de goeie feestjes.

Daar hebben ze wel een strobo.
En meestal GOD Tiesto!

8~

Tiesto = :gaap:

En nogmaals, als je de trobo's in de tenten had gezien had je je zonnebril meegenomen. Damn wat waren die fel.
Maar goed ik ga altijd voor de muziek, niet omdat ze strobo's hebben.

Maar goed, laten we het op smaken verschillen houden.......

Back