[uitgaanstips] Awakenings Festival 2005

Origineel geplaatst door smackos
Awakenings sucked echt zwaar, totaal geen sfeer, alleen maar kutventjes en alles is overdreven duur....voor wannabe techno hoogwaterbroekeflikker jocks. Doe maar lekker dom!

En die line up daar lig ik ook niet wakker van...het klinkt uiteindelijk toch allemaal hetzelfde...boom boom bomm boom bomm boom boom.

Inderdaad :kont:

nee, jouw matige electro, dat is zeker veel beter.

Wat een gezeik. PUNT!

Laten we er lekker over ophouden!

Origineel geplaatst door Acidfever
Wat een gezeik. PUNT!

Laten we er lekker over ophouden!

inderdaad als je de stijl van het feest niets aan vindt reageer dan ook gewoon niet op de thread.
beetje jammer weer.

maargoed gaan er nog mensen naar de gashouder?

awakenings, sensation.. lekker met veel te veel simpele mensen naar veel te simpele muziek luisteren..
ik kan me niet voorstellen dat ik daar ooit plezier aan zal beleven

jammer dat ik gisteren pas terug kwam van vakantie.....

Awake is te gek....

Wanneer is er weer wat in de gashouder??

ach ja, ik had vroeger ook de schurft aan alles wat maar enigzins op house/techno en noem maar op leek.
maar het is gewoon een totaal andere manier van muziek beleven.
met enkele hulpmiddelen kwam ik daar ook pas achter.
ik heb nu zelf mijn leuke dingen er zo uit weten te pikken.

Vond Awakenings Festival te gek! Zeer relaxte sfeer, veel verschillende muziek, van minimaal tot beuktechno. Niet lang wachten voor eten, drinken of munten. Allles is lekker ruim opgezet, ze hadden er nog enkele duizenden mensen bij kunnen stoppen, maar daar kenelijk bewust niet voor gekozen aangezien het uitverkocht was.

In die beuktechno tent stond idd behoorlijk wat doorgelikt publiek, maar buiten en in de andere tenten was genoeg te beleven dat wel leuk was.

Electro is toch soort hiphop? :D

Ze draaien bij awakenings altijd wat ze van te voren hebben beloofd, in tegenstelling tot andere organisaties, waar ze gerust ff miss kittin voor een uur of 2 a 3 in de technozaal zetten.

Dus ik snap niet wat er te zeiken valt, als je liever electro of country luistert, dan kun je beter niet gaan.

Ik vond Takaaki Itoh wel de beste van het festival. Verder was de mainstage erg relax met het zonnetje dat af en toe verscheen. In de hardtechno zaal ben ik om 2 uur 10 sec geweest maar dat was echt een "iedereen aan de pep sauna". Verder was het ook nog leuk om een andere synthforumer te ontmoeten. De minimalstage was trouwens zeer oke, erg leuke mensen daar ontmoet. Persoonlijk vond ik de muziek vroeg in de middag beter dan later op de avond.
Ik geef het festival een mooie 8.

Origineel geplaatst door Raph
Verder was het ook nog leuk om een andere synthforumer te ontmoeten. De minimalstage was trouwens zeer oke, erg leuke mensen daar ontmoet. Persoonlijk vond ik de muziek vroeg in de middag beter dan later op de avond.

Heya, het was mij 8) Zag ook nog een gozer met een Moog shirt lopen. Minimaal was idd erg gezelig, er kwam nog zo'n deco vlinder naar beneden, daar heb ik een vriendin nog mee versiert.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Zag ook nog een gozer met een Moog shirt lopen.

Heb je dit al doorgegeven aan JohnnyBusca? Die zoekt er nog eentje namelijk :D

Origineel geplaatst door Raph
Ik vond Takaaki Itoh wel de beste van het festival. Verder was de mainstage erg relax met het zonnetje dat af en toe verscheen. In de hardtechno zaal ben ik om 2 uur 10 sec geweest maar dat was echt een "iedereen aan de pep sauna". Verder was het ook nog leuk om een andere synthforumer te ontmoeten. De minimalstage was trouwens zeer oke, erg leuke mensen daar ontmoet. Persoonlijk vond ik de muziek vroeg in de middag beter dan later op de avond.

Jaaaaaah die gast was echt superrrrrrr!!! Dat was voor mij echt de beste act.

De pepsauna heb ik op 5 minuten na ook gemeden. Vooral mainstage en af en toe de Area waar Lekebusch stond. En dat was gewoon fijn om bij te zijn.

ZOnder chemische hulpmiddelen of wat dan ook (hey hennep is niet chemisch he ;) )

Fuse moet mensen met de term "simpel" meteen weer neerbuigend benaderen. Ga dan alsjeblieft naar je Ubermensh elektro housewarmings ofzo. Mij hoor je mensen niet op hun inteligentie aanspreken. Echt heel jammer.

Yawgmoth, heb je mij serieus een handje gegeven? (Met dat moog shirt, vlakbij het drinktentje van Area 3). Had ik dat geweten man....hadden we nog ff kunnen synthnerden! 8)

Shirtje komt overigens van lo-fi ons mede synthforum lid. Wilde eerst m'n Elektron shirt aandoen maar zwart was toch iets te warm.

Trouwens, had niemand de neiging om die Q-base vrachtwagen die net voor de afslag de a9 op stond af te branden?

Yawgmoth, heb je mij serieus een handje gegeven? (Met dat moog shirt, vlakbij het drinktentje van Area 3). Had ik dat geweten man....hadden we nog ff kunnen synthnerden!

Nope, zag iemand met een moog shirt met gele letters zitten in het gras voor de main stage, zat toen op de tribune. Toen ik naar beneden was gelopen zat jij / of iemand anders in diep gesprek met een dame. Dan breek ik natuurlijk niet in :engel: :maffia:

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Nope, zag iemand met een moog shirt met gele letters zitten in het gras voor de main stage, zat toen op de tribune. Toen ik naar beneden was gelopen zat jij / of iemand anders in diep gesprek met een dame. Dan breek ik natuurlijk niet in :engel: :maffia:

Hmmmm, geen idee. Was wel een dame bij inderdaad en heb ook zeker nog een tijd voor de mainstage gezeten.

Ik had inderdaad een grijsachtig shirt met met gele letter MOOG erop aan maar ja....er kunnen er meer zijn natuurlijk. Er kwam overigens op een gegeven moment iemand op me af gerend en die persoon gaf me ineens een hand en zei "iemand met een moog shirt aan moet je altijd een hand geven". Vandaar dat ik even dacht dat jij dat misschien geweest was.

We moeten eens iets verzinnen hoe synthforumers te herkennen zouden kunnen zijn. Ik heb vaker vermoedens maar acht de kans altijd heel klein dat het ook echt om iemand van het forum gaat.

Ah well......

Back