Mazzo kapt met Techno.

JohnnyBusca

rocket scientist
Van [LOW] mailinglist
Mazzo kapt met techno

AMSTERDAM - De Mazzo, aan de Rozengracht in Amsterdam stopt per 31 augustus met alle techno-avonden. De club gaat zich na die datum richten op garage, r&b en drum 'n' bass. Als reden geeft de Mazzo teruglopende bezoekersaantallen. Donderdag wordt reggae, zaterdag wordt een hip-hop avond. Mazzo is voor vrijwel iedereen een bekende naam, en heeft ltijd veel aandacht besteed aan techno. Zo waren er twee wekelijkse techno-avonden geprogrammeerd, Off the Record en Voltt/Static van DJ Bart Skils. Ook Estroe heeft haar eigen avond gehad. Maar op vrijdag stond er altijd al drum 'n' bass geprogrammeerd, en op zondag r&b. Aan de Mazzo zijn ook namen als Steve Rachmad en Pipslab gelieerd. De club bestaat al sinds 1980 en heeft een tijd haar deuren moeten sluiten vanwege een politie-inval. De club krabbelde daarna weer op en haalde namen als Richie Hawtin, Sven Väth en Luke Slater naar Nederland. Om de laatste avond in stijl af te sluiten duurt Off The Record van 31 augustus extra lang. Meer informatie over Mazzo vind je op op www.mazzo.nl´

Hiip Hop? Dit zou pim niet gewild hebben!

Ze gaan gewoon met hun publiek mee.
Als jij je brood ermee zou verdienen zou je het ook doen.

Zoals SIRE het al ooit eens gezegd heeft.

'De maatschappij ben jij.'

:(

Zo raken we dus alle goede tenten kwijt in NL.... ze zijn niet goed bij hun hoofd!!!!!

Waar moeten we nu naar toe dan voor een beetje lekker Trance??

Roxy = R.I.P.
Mazzo = R.I.P. (wie komt er met de fakkel???)

;{

CP

Die hiphop en rnb die uit amerika over zijn komen waaien, die moeten maar weer es met de eerste beste storm overwaaien :)

Origineel geplaatst door Cubik_Planet
Kwam jij er dan?

Misschien moeten we stoppen met zelf leuke andere feesten te organiseren zodat we gedwongen zijn om naar de Mazzo te gaan. Blijkbaar kwamen er te weinig mensen..

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

Kwam jij er dan?

Nou niet elke week maar kan me ook niet voorstellen dat het elke week afgeladen zal worden omdat er R'nB, drum en bass en aanverwante zaken wordt gedraaid.....dus weinig nut lijkt me om de Trance maar te schrappen

CP

Origineel geplaatst door Cubik_Planet

Had je in de Mazzo dan trance avonden?

Ben ik even blij dat ze nu dicht zijn! :duivels:

R.
(en niet meteen gaan happen he! ;) )

Nu zullen ze wel meer BrEeZaAaAH's kunnen gaan verkopen...

ik lees toch nergens het woord trance..bij de roxy en de mazzo krijg ik ook echt niet associaties met trance..

als iedereen dat vond dan zou de mazzo toch geen problemen moeten hebben met het vullen van een techno avond ofnie? ;)

ik denk dat uberhaupt alles wat op vaste/regelmatige clubavond lijkt de laatste tijd een probleem heeft..mensen hebben meer zin in "speciale" feesten, besloten, of eenmalig, in kraakpanden etc.etc. het is niet voor nix dat in de UK alle grote clubs bij bosjes dicht gaan.....

Olaf

als iedereen dat vond dan zou de mazzo toch geen problemen moeten hebben met het vullen van een techno avond ofnie?

Nee de mensen horen niet anders op de radio, dat is het probleem.

tis toch geen probleem als mensen uitgaan naar clubs waar ze op muziek kunnen dansen die ze leuk vinden?

kijk zo'n techno avond wordt heus niet vanzelf gecancelled...als er genoeg mensen zouden komen dan zou het wel open blijven...en je wilt toch niet het publiek van schapen die alleen maar dansen op wat ze kennen? de echte techno liefhebber weet heus z'n muziek wel te vinden..maar blijkbaar gaat ie niet naar de mazzo...

Olaf

bekijk het eens positief... misschien is het juist wel goed om je te vernieuwen ;-)

daarnaast heb ik het idee dat er voor r&b en d&b publiek in amsterdam niet geweldig veel te doen was in vergelijking met technopubliek..

Back