divinio
Starting Up...
Doors - Riders on the storm (mijn eigen remix)
laat eens horen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Doors - Riders on the storm (mijn eigen remix)
laat eens horen...
Maar de laatste tijd probeer ik ook totaal andere dingen te maken. Beetje horizon verbreden zeg maar..
MUSLIMGAUZE-Unfinished mosque of the hotel Menzak Zalagh(van de zeldzame Iranian inflight magazine CD muzlimlim021 nr 100 van 100)
jij ook al?![]()
maw we hebben er niks aan want wij hebben die zeldzame limited edition niet ! dus wat zijn we met deze info ??

onrust nv schreef:Daarnaast is dit mijn eerste limited vermelding.
de boel even relativeert. En nu luister ik dus(weer zo'n obscure): I-C-K -Divine souffranceTsja, 'gelijkgestemden'... Als je kijkt hoeveel 'ruzie' er is over muziek die al dan niet briljant of juist waardeloos is, of hele stromingen zelfs, dan valt dat wel mee. En als het gaat om muziek leren kennen, dan zou er ook elke keer een toelichting bij moeten; als ik het niet ken, zegt artiest+titel me echt niets, en bijna iedereen heeft zo'n brede smaak dat het ook niet veel helpt als ik en de poster toevallig een paar acts allebei gaaf vinden.tja, mij lijkt me (maar ik kan verkeerd zijn) dat deze thread in't leven is geroepen om anderen eventueel muziek aan te raden die ze niet kennen, 'onder gelijkgestemden' heb je misschien kans om iets op te pikken wat je niet kent en een beetje in de lijn ligt 'van de verwachtingen' hier