Ik ben hopeloos op zoek naar een kurzweil PC2R in België maar ik heb tot nutoe geen enkele winkel gevonden die Kurzweil verkoopt, lat staan een PC2R.....
Kan iemand me een adres adviseren?
Origineel geplaatst door sinew1958 Probeer eens bij key music,er zijn winkels in brussel,roeselare,sint-niklaas,den haag.In sint niklaas heb ik kurzweil zien staan.
Neej, LOL maar je hebt gewoon een keymusic in Den Haag.
In keymusic Sint-Niklaas hebben ze de PC2x, PC2r, K2600x
Maar let op... de high-tech afdeling is verhuisd naar de overkant en is onder het strenge bewind van ene enorm Chagrijnige "verkoper" hij jaagt de mensen bijna weg...
Ik zou me lekker orienteren bij een kurzweil-dealer in Belgie en als je je keuze hebt gemaakt gewoon gaan voor de laagste prijs. Dikke kans dat hij een soort laagste-prijs-garantie geeft. Check ook de sites van Thoman en MusicStore in DL.
Ik heb PC2R en ik zou je aanraden om het vintage piano board erin te zetten. Als vintage je ding is dan is dat helemaal geweldig!
PC2R kan niet de vintage piano rom aan, enkel de orchestral rom, de polyfonie expansion en de vintage keys rom.
Voor al de rest heb je de K2600 (RS) nodig
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.