rompler achtige softsynths

Origineel geplaatst door glennplumber
deez is er ook nog !

Roland Edirol Virtual Sound Canvas VSC-MP1

:stupid Dat is geen rompler maar een samplebak voor GM sounds

nog soortgelijke romplers als ravity

nog soortgelijke romplers als ravity

schopje...8>

Nog meer soorteglijke software romplers als ravity ...?
volgens PCM synthese of zo de wat Hypersonic, ravity en achtige ?

en voor bread and butter sounds?

alleen die quantum leap dingetjes? ik bedoel zaken die echt wel goed klinken dan he

NI Bandstand. Bedoeld als GM synth plugin, maar demo's klinken goed.

ik weet wel dat er een romplertje bestaat waar je je eigen tekst op kan zetten:

rompertje_Persoonlijk.jpg

:D

en voor bread and butter sounds?

Ja dat bedoelde ik inderdaad ook ... :okdan:

Gewoon wat vsti'tjes die toch redelijk tot behoorlijk klinken. Van een paar tientallen tot honderden mb groot... Alround sounds netjes in categorien; fluitjes,gitaren,piano's,brass enz...

Een soort yellowtool independence free en purity en ravity ... :eureka:

Meestal wat onbekendere 30-150 euro's kostende romplers.
Free version romplers zie bovenstaande zijn ook welkom ! :engel:

ik vind die reteslecht klinken

De Proteus VX klinkt in mijn oren niet slechter dan de hardware Emu-modules. Maar misschien zijn de geluiden wel een beetje gedateerd.

De Emu-romplers kunnen ook niet op tegen de 24 bit stereo, loudness war compatible, software romplers van tegenwoordig. Maar dat geldt ook voor de JV1080.

Laatst gewijzigd:
Klinkt in mijn oren niet slechter dan de hardware Emu-modules. Maar misschien zijn de geluiden wel een beetje gedateerd.

De Emu-romplers kunnen ook niet op tegen de 24 bit stereo, loudness war compatible, software romplers van tegenwoordig. Maar dat geldt ook voor de JV1080.

En toch als je kan spelen en produceren en creatief bent verkies ik persoonlijk nogsteeds die bakken t.o.v. een heleboel hier genoemde software pakketten qua sound en ballen en snelheid, kracht, flexibiliteit, hoeveelheid en overzichtelijkheid. Maar goed dat was ff Off-Topic.

Back