Maurice_1983
S Y N T H L O V E
Jawel, hij is er toch gekomen de an1x vs k station thread
(of schrijf je dat niet zo -jawel je schrijft het wel zo). ANyway, ik wil binnenkort mijn eerste VA-tje gaan kopen als aanvulling op mijn huidige setupje die alleen bestaat uit grooveboxen. Ik heb op de [kstation] al gepield, maar ik krijg de indruk dat hier vooral wat brave geluidjes uitkomen, van de [an1x] weet ik behalve wat specs geen reet en ik vermoed dat jullie mij daar wel wat over kunnen vertellen.
Wat het gebruik betreft: Ik wil een synth met een lekker breed spectrum, ik maar zelf Rauwe/Harde Techno, maar ook soundscape-achtige dingen met zompige pads enzo. Ik wil graag dus graag dingen/ervaringen horen over het geluid dat de synth zelf maakt, die audio in van de kstation doet me niet zoveel.
Pleaze give me some advise,... oja Roel, ik wil wel een optie op je an1x
(of schrijf je dat niet zo -jawel je schrijft het wel zo). ANyway, ik wil binnenkort mijn eerste VA-tje gaan kopen als aanvulling op mijn huidige setupje die alleen bestaat uit grooveboxen. Ik heb op de [kstation] al gepield, maar ik krijg de indruk dat hier vooral wat brave geluidjes uitkomen, van de [an1x] weet ik behalve wat specs geen reet en ik vermoed dat jullie mij daar wel wat over kunnen vertellen.Wat het gebruik betreft: Ik wil een synth met een lekker breed spectrum, ik maar zelf Rauwe/Harde Techno, maar ook soundscape-achtige dingen met zompige pads enzo. Ik wil graag dus graag dingen/ervaringen horen over het geluid dat de synth zelf maakt, die audio in van de kstation doet me niet zoveel.
Pleaze give me some advise,... oja Roel, ik wil wel een optie op je an1x