Distortion Plugins

Ik gebruik Nigel van de UAD-1 kaart (Universal audio uad-1 dsp kaart)
Niet echt helemaal overtuigend voor gitaar, maar voor al het overige: superinzetbaar door veelzijdige eq!

Er kan geen enkele distortion op tegen de oerpedaaltjes van Boss !! :halleluja

Ym9zcy1kczEzNTAzNTA3MGZmZmFjZA==.jpg
Ym9zcy1kczIzNTAzNTA3MGZmZmFjZA==.jpg

Ym9zcy1tZDI1MDA1MDAxMDBmZmZhY2Q=.jpg
Ym9zcy1vZDM1MDA1MDAxMDBmZmZhY2Q=.jpg

Geen vettere distortions dan die dingen

Heyzz,

zelf gebruik ik Deze regelmatig daar kun je echt leuke smerige geluiden uit halen En hij is free!

:biertje:

Origineel geplaatst door Carnivore
Er kan geen enkele distortion op tegen de oerpedaaltjes van Boss !! :halleluja

Ym9zcy1kczEzNTAzNTA3MGZmZmFjZA==.jpg
Ym9zcy1kczIzNTAzNTA3MGZmZmFjZA==.jpg

Ym9zcy1tZDI1MDA1MDAxMDBmZmZhY2Q=.jpg
Ym9zcy1vZDM1MDA1MDAxMDBmZmZhY2Q=.jpg

Geen vettere distortions dan die dingen

Dat ben ik niet met je eens. Als we het toch over hardware hebben:
Gebruik een Marshall jcm900 of een triple rectifier (mesa boogie) voor het echte brute buizenresultaat
Gebruik een fender twin Marshall jcm800 of een boutique zoals de rivera suprema of teardrop voor het subtielere buizenwerk. Maar goed da's dan weer puristenpraat van een gitarist. Van de pedaaltjes zou ik gaan voor een ibanez tubescreamer die is echt lekker (voor gitaar, voor drums, voor toetsen). Moet het heel goed zijn alleen voorversterking geen toeters en bellen, maar toch pedaal, luister dan eens naar de koch voetpedaal of die van mesa boogie. Liefde gegarandeerd.

Veel te uitgebreid en met effecten:
Ook de vox tonelab moet je niet uitvlakken. In de studio gebruik ik een digitech genesis 3 (kastje zoals de pod) en vergeet de pod, pod2 en pod XT niet.

Je bent overigens de metal zone vergeten in je rijtje (die is nog ranziger/ ouder) en echt niet bruikbaar.

Back