stel: je wint de lotto waar ga jij dan heen?

Thoraval

Ouwe rot
In welke ga jij dan je tracks maken? Ofwel wat is in jouw opinie de mooiste, en dan niet om de locatie of het uitzicht he, studio wereldwijd?
Plaatjes ook!!!

Ikzelf weet het nog niet helemaal maar ik moet gewoon een keer naar Abbey Road Studios

ik zou zelf wat kopen/laten bouwen.

En ik zou naar Griekenland gaan, niet om tracks te maken, maar om eens flink de toerist uit te hangen en alles te bezichtigen!

Ik zou lekker in normandie of bretagne gaan zitten, lekker dichtbij :)

Ik schaf mezelf een ongebruikt booreilandje aan, en laat het afzinken in de internationale wateren. Perfecte locatie voor een feestje :D

ergens op een eilandje in de Caraïben in een hutje, met een bananenboom en een kokospalm voor de deur met een aap in de top en een hangmat ertussen.

Richting Proxima Centauri. Ik bedoel, het interieur van het schip hoeft niet super luxe te zijn, nee. Als er maar voldoende wijn is. (Liefst Bordeaux Superieur, maar een Andes-wijn gaat er ook in op zo'n langer reis.)
Regards,
M.

Ik zou gewoon in Eindhoven of omgeving blijven wonen, maar dan in een groot en vrijstaand huis, waar geen opgevoerde scooters langsrijden.
Bovendien is het niet nodig de lotto te winnen om je dromen te verwezelijken. Al helpt het wel natuurlijk. :)

Wel een leuk pandje:

Attachments

• evoluon.jpg
    evoluon.jpg
    19,2 KB · Bekeken: 96
ik zou wel in Soho in Londen willen zitten, lijkt me een enorm inspirerende wijk

:dubbel:
:erm: ... kdenk het niet... Liep een keertje rond in soho london met een maat en na enige tijd hadden we een blaffer tegen onze kop... Was wel ff schrikken..
Plots werden we een steegje ingeduwd en hopsa, de crack junk haalde een mooie loop tevoorschijn :frons:

hehe ok lijkt me niet leuk om mee te maken, maar niet inspirerend? nou maak ik ruige muziek, dus een beetje ruige wijk lijkt me inspirerender dan een schilderachtig dorpje :D

geef me dan maar LA.. dan krijg je er een mooi filmdorpje bij .. Kan ik Lynch eens een bezoekje brengen en wat bijpraten :D
En kan je af en toe eens naar die locale muziekbeurzen

hehe LA is me dan weer net te ruig, tenminste in sommige buurten krijg je al meteen een kogel door je kop als je de verkeerde kleur veters hebt...:erm:

Ik denk dat ik dan naar senegal (dakar of zo) of zo ga, een ander alternatief is jamaica, maar daar is het er nu te onrustig voor. 450 dooien in 4 maand in een stad ter grote van gent (nl kingston) is toch iets te veel crminaliteit voor mij alhoewel ik ruige wijken gewend ben (ik heb in St jans molenbeek, de ghetto's van brussel en in 99-2001 op het falconplein in antwerpen tussen de albanese maffia gewoond). Het platteland van jamaica, dat veel rustiger is, zou een optie kunnen zijn, maar ik ben daar een beetje te veel een stadmens voor...

dakar dus. Een groot huis in een redelijk rustige volkswijk, met een studio in mijn achtertuin en appartementje in gent voor als ik nog eens naar belgie kom in de zomer.

laat de lotto maar komen.:D :D

Wat gaat iedereen toch naar warme landen!
Volgens mij kom je dan niet meer aan muziekmaken toe
Ik zit liever in een wat meer geisoleerde omgeving, zoals lekker ondergesneeuwd in siberie ofzo
Maar dan wel met een state-of-the-art studio, en 10Mbit verbinding naar de buitenwereld.
En af en toe een mooi boottochtje.
Dit is toch een ontzettend inspirerende omgeving of niet?;)

Attachments

• cruising antartica.jpg
    cruising antartica.jpg
    26,1 KB · Bekeken: 102
... inderdaad, warme landen - da's niks voor mij.

Doe mij maar Zweden... mooie natuur, rust & stilte, vriendelijke mensen, lekkere gehaktballetjes, en eh... er was nog iets...

zweden.jpg

... oh ja, VOLVO's natuurlijk! :P

Back