waar is leo?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
weh? ben ik ff op vakantie mis ik weer vanalles

komp leo wel nog naar venlo de 15e?

Origineel geplaatst door Twin-x
Ik mag niet posten wat leo mij heeft gemailed terwijl leo het niet erg vind. Dus krz ik wil het je wel pb'en.

Wat is er nu eigenlijk aan de hand? Vijandige overname van het forum ofzo?

Of draaf ik door?

Kijk, een forum maak je met elkaar, dat doet niet een bepaalde kliek. Wanneer je een forum begint is het wat anders dan een privé homepage met een soort gastenboek.

Mijn punt: geef geruchten geen kans en zeg gewoon wat er aan de hand is. Door dit soort rare threads (oa ook het musichouse ding) ontstaat er idd een rare sfeer op het forum. Snoeien in topics waar meningen in staan die een ander niet kan waarderen is volgens mij nooit de bedoeling van een forum. In het geval van beledigen, racisme of bedreigingen is het natuurlijk andere koek.
Mijn tip aan de webmaster van dit forum: (wie is dit eigenlijk?) stel gedragsregels op en zorg dat iedereen (ook mods) zich er aan houden.

Wat Leo betreft: goeie gozer met een eigen mening en een mening mag gehoord worden op een forum.

Laat elkaar in je waarde en roep niet dat mensen er niets over mogen zeggen omdat het niets toevoegd. Dat kan je volgens mij nooit tevoren weten.

peace

maak je niet druk man. kijk leo is weg omdat zijn posts ongevraagd worden gedelete en omdat er te vaak bemoeienis en akefietjes zijn. Zou ik ook doen als t me niet aanstond maar ik zou er wel wat van zeggen. Maar goed hij is weg daardoor en komt niet meer terug basta!. Zijn keus niet die van jullie.

Doordat ik een heel belangrijk lid kwijt ben ben ik van mening dat ik zuig in forum beheer. dus ik kap en ga verder als lid. (maar dat vinden de meeste toch niet erg).

DUIDELIJK klaar gewoon weer doorgaan alsof je neus bloedt.

P.S dit is niet een aanval op jou Q maar gewoon een algemeen blablat'je

Nou, dat is duidelijk.
Laten we ons concentreren op alle goede dingen van dit Forum, en doen waar we goed in zijn (muziek maken en praten over synths....)

Hmmm... ik ben ook eens een keer op vakantie en dan mis ik dit weer allemaal.

Dat is idd duidelijk.

Wordt soms een beetje moe van die vaagheid rond sommige dingen daarom chargeerde ik een beetje.

Genoeg gelult we gaan nu muziek maken!

Noodweer - In de disco (1983)

Origineel geplaatst door The Q
Genoeg gelult we gaan nu muziek maken!

Noodweer - In de disco (1983)

JAaaa! Die plaat ken ik nog!

"Durex of anders Rolo in de Disco" tralalalaaaaaa :)

maar eh ontopic maar weer.. Onee offtopic blijven of nee toch ontopic.. eh.. :confused:

Arv

Waarom schrijft trouwens iedereen van die dankbetuigingen aan Leo alsof hij dood is? Ik heb even gechecked, maar hij is nog steeds in deze dimensie hoor.

Origineel geplaatst door omiel
Waarom schrijft trouwens iedereen van die dankbetuigingen aan Leo alsof hij dood is? Ik heb even gechecked, maar hij is nog steeds in deze dimensie hoor.

Ja dat snap ik dus ook niet.

En waar is de draad: "wie is wie?"

Mededelingen gedaan op marktplaats, over lecardinale/dj suurland enz.??? misschien loop ik achter maar is hier sprake van selectief verwijderen of is het toeval??
Dat sluiten van een draad is nergens voor nodig. en bovendien kan het mij geen fuk schelen of leo handelaar is of niet. we handelen allemaal! ik vind het vreemd.

Wie houd de draad open???????
Wat vind jij bam bam, jij zit hier langer dan ik, of moet ik ook maar verdwijnen?

die draad is er nog steeds en staat op de juiste plek bij prijswijzer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back