waar is leo?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

cyan_circle

_beware of perverts_
weet iemand waar leo gebleven is? vanochtend was ie nog lid en had ie als tekst onder z'n sterretjes "ex-lid", en nu is ie geen lid meer!
heb ik iets gemist? waar is leo naar toe? ik vond z'n posts altijd interessant om te lezen. leo, als je dit leest: kom terug!
iemand die hier meer over weet? of moet ik me gewoon nergens mee bemoeien? ik ben alleen zo verbijsterd & nieuwsgierig...=(

moderator : citaat verwijderd

Bij deze ben ik gestopt met het forum ik ben alleen beschikbaar als lid. Mailtjes en pb'tjes over het forum niet meer naar mij sturen aub.

voor de goede orde er is geen meningsverschil er is geen ruzie en er zijn gwoon principes waarbij geen uitleg verschuldigd is. Er word gewoon gedaan wat het beste lijkt voor het forum. Hopelijk wordt de keuze gewardeerd zowel van leo als van mij.

Last edited by a moderator:
Ik vind het ook jammer.
Van leo dat ie weg gaat, maar goed... Iedereen zijn eigen keuzes!
En van twin-x dat hij admin af is en gewoon lid is geworden, maar nogmaals.... Iedereen zijn eigen keuzes!

In ieder geval beide bedankt voor jullie inzet!

Origineel geplaatst door Twin-x
Hopelijk wordt de keuze gewardeerd zowel van leo als van mij.

natuurlijk! ik was alleen nieuwsgierig, zoals ik al zei. ik hoef ook niet te weten waarom, dat gaat me geen f*ck aan. ik vroeg het me alleen af. en ik zal leo's posts en vondsten missen...
;{

ook ik wil twin en leo natuurlijk bedanken voor alles wat ze gedaan hebben voor het DSF. :halleluja

Laatst gewijzigd:
Dan wil ik graag op de Leo-mailinglijst. Dus dat ik 'n mailtje krijgt als Leo weer iets moois heeft gevonden.

Krijg ik me toch een visioen dat Leo met een minimoog op een oostenrijkse alpenweide aan het rennen is en dat het verdacht veel op de 'Sound of music' lijkt.

Tsja, principes. Moet kunnen.

Voor de duidelijkheid... CraZ is admin.

*zucht*

Blij dat ik er niet meer bij zit en met goede gevoelens ben opgestapt.

Origineel geplaatst door DJ41
Leo en Twin-X hebben een keuze gemaakt. Het is nu aan ons om die te respecteren. Jammer dat het zo gelopen is....
Die woorden heb ik hier te vaak gehoord.....

Sluiten die draad, want anders vervallen we weer in het oude gezever, en daar schieten we allemaal nix me op. ;)

Origineel geplaatst door DJ41
Dan moet je deze post ook niet 10 x lezen! ;)
Wat moet je dan als ambtenaar doen op een saaie dag als deze? :Z

waarom bepaalde dingen gebeuren/gebeurt zijn gaat het gemiddelde forum lid waarschijnlijk feen f*u*k aan. Maar, en dit is geen kritiek maar een suggestie, misschien zou het wel praktisch en goed voor de sfeer zijn als dit soort ingrijpende verandereingen (iemand anders wordt admin vindt ik persoonlijk behoorlijk ingrijpend) gewoon even gemeld worden op de frontpage van het forum. Dat voorkomt mijns inziens een hoop geroddel. Maar ach dat is mijn beschijden mening en zolang het forum maar blijft draaien zul je mij niet horen.......... :) :halleluja

Origineel geplaatst door Traxopia
waarom bepaalde dingen gebeuren/gebeurt zijn gaat het gemiddelde forum lid waarschijnlijk feen f*u*k aan.
Maar, en dit is geen kritiek maar een suggestie, misschien zou het wel praktisch en goed voor de sfeer zijn als dit soort ingrijpende verandereingen (iemand anders wordt admin vindt ik persoonlijk behoorlijk ingrijpend) gewoon even gemeld worden op de frontpage van het forum.
Dat voorkomt mijns inziens een hoop geroddel.
Maar ach dat is mijn beschijden mening en zolang het forum maar blijft draaien zul je mij niet horen.......... :) :halleluja
Wat er achter de schermen gebeurt hoeft juist niet naar voren te komen.
Zolang het forum maar draait, daar gaat het om.
Bovendien kan het 99% van de leden geen reet schelen wat er zich achter de schermen afspeelt.
Jouw opmerking hier hinkt op 2 gedachten en is geen goede oplossing voor dit soort zaken.
Dussss.........

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back