Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Roland maakt(e) talloze plotters. Ik heb nog jaren stickers gemaakt op eentje. En drukpersen. De "Roland" in MAN Roland (MAN als in de vrachtwagens) is ook hetzelfde bedrijf. Gewoon andere afdelingen van hetzelfde bedrijf. Dus als we daar mee beginnen is het hek van de dam.
Nokia heeft naast telefonie en vroeger radio's ook bv een afdeling (gehad) die rubber laarzen maakt.![]()
philips heeft wc brillen gemaakt

Klopt ik schijt dagelijks op mijn cd speler....vind de bril alleen zo klein.![]()
philips heeft wc brillen gemaakt
Misschien wel bekend maar ik had hem nog nooit gezien de RS101 strings
![]()
Ja, Roland heeft vroeger ook printers gemaakt. Dat je in de jaren 80 (toen ooit een hele grote gezien in Frankfurt op de Messe) partituren kon uitprinten was heel revolutionair ;-)
Boss PC-2 heb ik ook nog liggen.
Roland maakt(e) talloze plotters. Ik heb nog jaren stickers gemaakt op eentje. En drukpersen. De "Roland" in MAN Roland (MAN als in de vrachtwagens) is ook hetzelfde bedrijf. Gewoon andere afdelingen van hetzelfde bedrijf. Dus als we daar mee beginnen is het hek van de dam.
Nokia heeft naast telefonie en vroeger radio's ook bv een afdeling (gehad) die rubber laarzen maakt.![]()

Das een RS-202. Leuke bak, erg plasticcen italo-achtige strings, goedkope sound in de goeie zin. Heel anders dan bv een solina strings, maar wel muzikaal bruikbaar.
Synthplus 10 kende ik nog niet