Waar haal ik backlight vervanging?

etaoin

Brodgar Tech
Weet iemand hier een goede bron voor backlights (of eventueel de losse EL folie)?

Er staat hier op het forum een oude thread waar twee links in staan die het niet meer doen inmiddels.
www.backlights.co.uk is al een tijdje dood (de datum op die pagina doet anders vermoeden, maar die verandert gewoon elke dag :( ). Een andere optie is 'm uit de VS halen, maar dat zie ik niet zo zitten (http://backlights.telesisgear.com/).

Jazeker, heb daar al menig el-foil mee vernieuwd!
(S950-2xS3200XL enz).

Is een keurig bedrijf en je krijgt heel vlot een enveloppe met rekening, manual en
natuurlijk de el-foil.

Succes!

www.midi-rakete.de

Origineel geplaatst door etaoin
:okdan:

Ik zal ze gelijk even mailen of ze degene hebben die ik nodig heb (staat er niet tussen namelijk).

Voor welk apparaat wil je een nieuwe El-foil?
Volgens mij kan hij ook andere maten leveren.

Doe Wolfgang maar de groeten van Michael Damen ;)

Origineel geplaatst door vinnieq
Je kunt ook MIDI Rakete (http://www.midi-rakete.de/) doen. Heb ik een jaar gelee ook gedaan, snel, niet duur (30 euro) en CD3000XL wieder als blitzendnagelneu.

Lekkere gozert, volgens mij ben jij nog niet helemaal wakker:Z

Zie voorgaande post.....:D

Yamaha SY-77. Kan zijn dat die gelijk is aan de Korg 01W. Daar staat in ieder geval "Yamahga" (sic) bij.

Ik zou even mailen, zijn hele vriendelijke gasten daar:)

Dat gelukkig nog net niet, maar hij is wel funk-entstört:

Attachments

• sy77.jpg
    sy77.jpg
    40,8 KB · Bekeken: 174
Als het een beetje mee zit heb je hem binnen 3 dagen.
Betaling doe ik altijd met c-card, eitje!
Succes!!

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Om het draadje compleet te maken: de site van Backlights UK vind je tegenwoordig hier.

Hey Boem,

ok dan!
Dreigde al een beetje een vaag verhaal te worden dat Backlights UK.
Maar, heeft er iemand alweer goede ervaring, want dat zegt het nog niet.

Heeft er hier iemand aanwijzingen hoe je zo'n backlight in een SY moet vervangen? Ik heb hier één SY99 waarvan het licht helemaal uit is gegaan :eureka: en ik zou die eventueel zelf willen vervangen, maar dan enkel als ik een duidelijk stappenplan kan vinden.

Thanks.

:doei:

Ik zal wel wat foto's maken als ik de backlight in mijn SY-77 ga vervangen. Misschien helpt dat.
Maar ik ben erg makkelijk wat betreft elektronica openschroeven en alle printplaten eruit trekken. Ik kan me voorstellen dat anderen daar toch huiverig voor zijn.

Ik zal wel wat foto's maken als ik de backlight in mijn SY-77 ga vervangen. Misschien helpt dat.
Maar ik ben erg makkelijk wat betreft elektronica openschroeven en alle printplaten eruit trekken. Ik kan me voorstellen dat anderen daar toch huiverig voor zijn.

:okdan: ... ik ben in blijde verwachting (van de foto's dan toch ;) )

:doei:

Back