Snel van je gear af? Ik koop het!

Status
Please reply by conversation.

Diega

Gekke Henkie
Snel geld nodig? Ik koop je studiogear over voor een schappelijke prijs.

PB me wat je aan wilt bieden.

FX/SYNTH/MODULES/DRUMS etc. laat het gerust weten

Origineel geplaatst door Kevin
Om het daarna weer te verkopen of ?? :D

daar is toch niks mis mee??

ik heb een ms20 in de aanbieding, een waldorf pulse, een moog mf104 analog delay, hé?! nog een ms20, een korg prophecy.

wat zou je willen overnemen en wat heb je er voor over?
groeten, leo

Hey bedankt voor je 'royale' bod, ik moet dr helaas van af zien. Ik denk dat mijn bakje meer opbrengt bij de cash converters, wat op zich al uitzuigers zijn ;)

Origineel geplaatst door Terracide
een soort lenen.nl :)

Attachments

• 79832m_st.jpg
    79832m_st.jpg
    3,7 KB · Bekeken: 52
Origineel geplaatst door Leo
daar is toch niks mis mee??

Origineel geplaatst door Mono-Poly
Maakt dat uit dan?

Ik wist gewoon dat ik dit te horen kreeg....mensen,mensen toch, mag toch wel vragen of het voor eigen gebruik is of puur voor de handel ? Is daar wat mis mee dan ?? :confused:

Sorry maar ik zie het probleem niet.

Persoon A heeft geld nodig.
Persoon A bied Persoon B een synhesizer aan.
Persoon A gaat met het geboden bedrag akoord.
Persoon A en Persoon B zijn blij.

Wat is hier mis mee? :confused:

helemaal niets, en als persoon B de gekochte synth weer doorpatst met een paar tientjes of een paar honderd winst, dat is dat ook mooi :D. Persoon A moet zich dan es achter de oren krabben of ie niet handiger had kunnen zijn.
Kijk ik bood hem net een bak aan met een waarde van rond de 200 euro (voor een mooie, en dat is mijn bakkie) en dan biedt ie doodleuk 75 euro. Dan heb ik zo iets van pleur alsjeblieft een heel eind op uitzuiger.
Dat is gewoon niet realistisch. En ik weet het, ik kan ja of nee zeggen op een bod, maar dit is echt belachelijk.

Zo. nu weten jullie meteen wat je kunt verwachten!

van mij was het een grapje, dat je had moeten begrijpen, kevin.

overigens vind ik persoonlijk, dat als het zó gebracht wordt, en er inderdaad afknijpprijzen worden geboden (dat weet ik dus niet, nog geen reactie gehad) dat er misschien niks mis mee is, maar van mij mag iemand die er dat soort praktijken op nahoudt hier oprotten.

maar eh, iedereen hier weet toch, dat als je snel geld nodig hebt, je ook bij mij terecht kan. en bij mijn weten heb ik nog nooit iemand een poot uitgedraaid hier, als ik iets overnam of weer wegdeed.

Origineel geplaatst door TranceCom
helemaal niets, en als persoon B de gekochte synth weer doorpatst met een paar tientjes of een paar honderd winst, dat is dat ook mooi :D. Persoon A moet zich dan es achter de oren krabben of ie niet handiger had kunnen zijn.
Kijk ik bood hem net een bak aan met een waarde van rond de 200 euro (voor een mooie, en dat is mijn bakkie) en dan biedt ie doodleuk 75 euro. Dan heb ik zo iets van pleur alsjeblieft een heel eind op uitzuiger.
Dat is gewoon niet realistisch. En ik weet het, ik kan ja of nee zeggen op een bod, maar dit is echt belachelijk.

Zo. nu weten jullie meteen wat je kunt verwachten!

tja, dat is niet leuk. nou moet je er wel even bijzeggen wat voor bakkie het was!
(misschien koop ik het wel.)

en dennis, ik ben het daar wel mee eens hoor, een paar judasknopen verdienen aan een forumlid dat de centjes nodig heeft is wat anders dan een leuk koopje scoren.

Origineel geplaatst door mono-poly

Als je het probleem niet ziet (en zelf handelt als gordon in ondergoed) en daarna erover doorgaat is mis. :biertje:

Origineel geplaatst door mono-poly

Ja weetje er is niets mis mee. Net zo min als pandjeswinkels, frysia financieringen, lenen.nl want mensen doen het zelf, maar vaak uit een soort noodzaak.
Alleen gaat het om het feit dat je geld wil verdienen op iemand die snel geld nodig heeft. Dus in de problemen zit.

Persoon A zal dus niet blij zijn als ie zijn gear verkoopt voor een derde van de marktprijs. En persoon B zal dubbel zo blij zijn.

Pff, je bied 't toch gewoon aan aan 'm en als ie te weinig wil geven, doe je 't toch gewoon niet?

Boeiend!

Bericht door een moderator:
Heren, heren... beetje ontspannen blijven, gaarne!

Status
Please reply by conversation.
Back