Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Diega
Ik wil ook helemaal niemand beledigen, laat dat duidelijk zijn! Ik ben een grootverbruiker, ik speel met de dingen in de studio en dan gaan ze weer verder naar een nieuw baasje.
Alvast bedankt voor de verschillende aanbiedingen, er zat al veel leuks bij. Helaas past niet alles in mijn setup dus moet ik sommige aanbiedingen afslaan.
Origineel geplaatst door Kevin
Ik heb me daar verder keurig gedragen

tjes hier allemaal zeg.Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Diega,
Heb je ook een BTW nummer, handelsregister ? Maak je facturen voor de spullen die je verkoopt ? Betaal je belastingen op spullen die je met winst verkoopt ?
Betaal je zoals ik sociale zekerheid ?
Als dat het geval is kan ik er volledig inkomen en is het allemaal legaal.
Zo niet : Waar is je handeltje ?![]()
Origineel geplaatst door Terracide
Ja weetje er is niets mis mee. Net zo min als pandjeswinkels, frysia financieringen, lenen.nl want mensen doen het zelf, maar vaak uit een soort noodzaak..
Origineel geplaatst door omiel
Kopen en verkopen voor eigen gebruik mag gewoon zonder fiscale poespas hoor. De grens tussen handel en eigen gebruik is heel vaag.
Origineel geplaatst door fuse
Die 'handelaren' hier mogen dan wel een iets minder goede naam hebben.
Maar ik heb eigenlijk wat dat betreft wel een hekel aan die schooiers hier die het gore lef hebben om zwaar onder de prijs te gaan zitten (onder het mom, daar en daar is het goedkoper) en dan nog klagen dat je het niet bij ze aflevert aan de deur met een gouwen strikkie d'r omheen.
wat dacht je van deze: Ik wil graag je An1X overnemen voor 100 euro, mer zijn ze niet waard, want ik zag er laatst 1 te koop voor 125, die was wel stuk, maar makkelijk te makken.
'Origineel geplaatst door Leo
hé Kevin
ik zag net je advertentie op interface en moest ineens denken: waarom ga je niet langs bij de cash converters met die 1080? je weet maar nooit?!
Wat ik nu zeg is ECHT waar ik ben daar dus eens geweest met wat 19''inch apparatuur en toen zeiden ze dat ze daar allemaal 25 € voor geven (dus kom jij daar met een Sennheiser vocoder dikke pech !)
heb sinds ik hem heb de ziekte van hedel (meer haar op mijn zak als op mijn schedel)
Leo bedankt voor de wijze raad en pedagogische tik ! Elk forum zou zo'n Opa moeten hebben die ook nog zo'n geweldige CD collectie heeft ! (nee Leo hoeft de lijst niet te mailen)![]()
Nou Leo inwrijven is een groot woord...
Origineel geplaatst door Leo
kan jij geen moderator worden?

(bedoelde het overigens positief Leo...)